Δήμος Ηρακλείου: Θεματική και ψηφιακή τουριστική προβολή

25-02-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε δράσεις τουριστικής προβολής προβαίνει ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης, με σκοπό την καλύτερη προώθηση του τουριστικού του προϊόντος.

Ειδικότερα, ο Δήμος Ηρακλείου ενέκρινε την υλοποίηση σχεδίου δράσης για την ανάπτυξη της θεματικής τουριστικής ενότητας γαστρονομίας, με την ανάθεσή της σε εταιρεία συμβούλων επικοινωνίας, διαφήμισης και επιχειρήσεων, έναντι του ποσού των 19.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Παράλληλα, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προέβη στην προέγκριση του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης του Δήμου Ηρακλείου με τίτλο Διαδραστικό Ηράκλειο, ψηφιακές εφαρμογές τουριστικής προβολής της περιοχής ΒΑΑ, ως σύμφωνη με την Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική, με ενδεικτικό προϋπολογισμό 217.600 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google