Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Λειψών το 2020

13-02-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής  προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Λειψών.

Οι τέσσερεις βασικοί στόχοι του προγράμματος, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η διεύρυνση της μέσης παραμονής ανά επισκέπτη, η αύξηση των αφίξεων και η ενίσχυση της επαναληψιμότητας. Τα ανωτέρω θα επιτευχθούν με τη συντήρηση των αγορών ενδιαφέροντος όπως είναι η Ελλάδα και η Ιταλία, αλλά και η διείσδυση σε νέες αγορές όπως είναι η Γερμανία, η Τουρκία, το Βέλγιο και η Ολλανδία.

Ειδικότερα, στις δράσεις που θα υλοποιηθούν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής:

-Συνεργασία σε συμβουλευτικό επίπεδο τουριστική προβολής με εξειδικευμένη εταιρία σε όλα τα επίπεδα.

-Παραγωγή φυλλαδίου σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος και δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού.

-Προβολή του προορισμού μέσα από τα Social Media.

-Διαφήμιση σε ραδιόφωνο, έντυπα μέσα, ηλεκτρονικά μέσα και εξωτερικές διαφημίσεις όπως για παράδειγμα σε σταθμούς μετρό.

- Πραγματοποίηση ειδικών παρουσιάσεων του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό από τουριστικούς πράκτορες, Tour Operators, δημοσιογράφους και άλλους επαγγελματίες επηρεαστές της κοινής γνώμης.

-Πραγματοποίηση ειδικών εκδηλώσεων με πόλους τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως αναζήτηση συνεργειών με αμοιβαία οφέλη, win-win, με εξειδικευμένα ΜΜΕ από το εξωτερικό ώστε να τονιστούν τα ειδικά ενδιαφέροντα και οργάνωση πρωτότυπου event σε εμπορικό κέντρο, πολυχώρο ή κεντρικό σημείο για την προβολή του προορισμού και παράλληλες δράσεις ή δρώμενα για την ενίσχυση του project.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι