Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Καρπενησίου το 2020

09-02-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Καρπενησίου.

Βασικός στόχος του προγράμματος συνολικού προϋπολογισμού 50.000 ευρώ, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Καρπενησίου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή για το έτος 2020 και η αύξηση της τουριστικής κίνησης.

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος αφορούν στην οργάνωση, ανάδειξη και προβολή των τουριστικών πόρων που υπάρχουν στον Δήμο Καρπενησίου και την διαμόρφωση τους, έτσι ώστε να αποτελούν είτε ένα ενιαίο τουριστικό προϊόν ή επιμέρους προϊόντα που θα απευθύνονται σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς αλλά και η ευαισθητοποίηση, η ενεργοποίηση και η οργάνωση της τοπικής κοινωνίας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων.

Ειδικότερα, οι δράσεις που θα υλοποιηθούν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

-Παραγωγή και εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων, επανεκτύπωση φυλλαδίων με συγκεκριμένους πολιτιστικούς χώρους και παραγωγή διαφημιστικού υλικού. Το εν λόγω τουριστικό έντυπο προβολής θα παρουσιάζει το τουριστικό προφίλ του δήμου και θα αναδεικνύει τα ιστορικό και πολιτιστικό τομέα του, τις πολλαπλές επιλογές δραστηριοτήτων και τα κύρια σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος. Επιπροσθέτως, θα δημιουργηθούν έντυπα  για το Μουσείο Κορυσχάδων και  το Μουσείο Βουνού.

-Υλοποίηση διαφημιστικών ενεργειών για την προώθηση και προβολή των τουριστικών πόρων του Καρπενησίου καθώς και την προσέλκυση επισκεπτών μέσω καταχωρήσεων στον τύπο, παρουσιάσεων στο διαδίκτυο, στο ραδιόφωνο, σε τηλεοπτικά μέσα και επιλεκτική προβολή σε συρμούς του μετρό.

-Φιλοξενία και ξενάγηση τουριστικών φορέων, tour operators, δημοσιογράφων και bloggers από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

-Δημιουργία ιστοσελίδας με τουριστικό καθαρά περιεχόμενο, που θα προβάλει αξιοθέατα, μουσεία, μοναστήρια, μονοπάτια, το χιονοδρομικό κέντρο και δραστηριότητες. Η ιστοσελίδα θα αποτελεί μια τουριστική πύλη για το δήμο, εμπλουτισμένη με όλες τις πληροφορίες που θα ήθελε κάποιος επισκέπτης να γνωρίζει για την περιοχή.

-Δημιουργία θεματικών βίντεο που θα προβάλλουν δραστηριότητες και εκδηλώσεις του δήμου, στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει ο επισκέπτης, και θα χρησιμοποιούνται τόσο στην ιστοσελίδα και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του δήμου, αλλά και στις τουριστικές εκθέσεις για τη βέλτιστη προβολή και προώθηση του δήμου.

-Δημιουργία Ψηφιακής Εικονικής περιήγησης VR360° για συσκευές κινητών και υπολογιστές ή tablets, η οποία θα περιλαμβάνει σφαιρικές εικόνες και βίντεο υψηλής ανάλυσης των σημαντικότερων σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος του δήμου, που θα παρέχουν τη δυνατότητα στο χρήστη να επισκεφθεί εικονικά και να περιηγηθεί στα επιλεγμένα αξιοθέατα σε μια σφαιρική απεικόνιση 360 μοιρών. Επίσης, περιλαμβάνεται και η αγορά 3D γυαλιών που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για παράδειγμα από τους επισκέπτες σε μια έκθεση που θα συμμετάσχει ο δήμος για την προβολή της Ψηφιακής Εικονικής Περιήγησης VR360° του.

-Αξιοποίηση και προώθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν κύριο δίαυλο επικοινωνίας και διάδρασης με το κοινό, ενώ έρευνες έχουν αποδείξει πως επηρεάζουν την απόφαση στην επιλογή προορισμού. Με την ευκαιρία υλοποίησης μια ολοκληρωμένης καμπάνιας για το Δήμο Καρπενησίου, θα λάβει χώρα η ανάπτυξη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα οποία θα αποτελέσουν κεντρικό δορυφόρο της νέας σύγχρονης ιστοσελίδας τουριστικής προβολής και πληροφόρησης.

-Προγραμματική Σύμβαση με την Περιφερειακή Ενότητα Ευρυτανίας για την τουριστική προβολή του Δήμου Καρπενησίου για την από κοινού υλοποίηση ενεργειών τουριστικής προβολής, εκδηλώσεων και δράσεων προώθησης του τοπικού τουριστικού προϊόντος και τη συμμετοχή σε προγράμματα, που αποσκοπούν στην τουριστική και ως εκ τούτου οικονομική ανάπτυξη των περιοχών των συμβαλλομένων φορέων.

-Λειτουργία γραφείου πληροφόρησης επισκεπτών, info point, σε χώρο ιδιοκτησίας του δήμου, στο οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να προμηθεύεται πληροφοριακό υλικό  και να λαμβάνει πληροφορίες τουριστικού περιεχομένου όπως δρομολόγια, ώρες λειτουργίας μουσείων και δραστηριότητες.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Ιαπωνία | Δύο εκδηλώσεις του ΕΟΤ στο Τόκιο
Συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με το TikTok
Το Porto Sani του Sani Resort στη λίστα του Elite Traveler με τις 50 καλύτερες σουίτες για οικογένειες στον κόσμο
Κυκλάδες | Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι προορισμοί σε έσοδα καταλυμάτων και εστίασης τον Ιούλιο
Airbnb: Νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες μέσα στα επόμενα χρόνια
Ανοίγει ο δρόμος για περισσότερη ελευθερία στις τιμολογιακές στρατηγικές των ξενοδόχων
7 στους 10 ταξιδιώτες από την περιοχή APAC θα ξόδευαν περισσότερα στα ξενοδοχεία για εξατομικευμένες εμπειρίες
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Κρήτη για προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού στη Βρετανία
Ρόδος | Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Εορτασμός με συναυλία της Ευανθίας Ρεμπούτσικα και παραδοσιακούς χορούς
ΑΒΤΑ: Ενισχυμένος ο δείκτης εμπιστοσύνης των Βρετανών στα διεθνή ταξίδια