Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Αγίου Νικολάου

06-02-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020 ενέκρινε η Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία Αγίου Νικολάου.

Στόχος του νέου προγράμματος, είναι η διατήρηση της περιοχής στην αγορά των προορισμών ως παραδοσιακός αυθεντικός τουριστικός προορισμός και ο εμπλουτισμός του τοπικού τουριστικού προϊόντος με κατεύθυνση το θαλάσσιο τουρισμό όπως  ιστιοπλοϊκός, αλιευτικός, αθλητικός, καταδυτικός, καθώς και του ευρύτερου εναλλακτικού τουρισμού, οργανώνοντας και προωθώντας τα μονοπάτια του Αγίου Νικολάου ώστε να την ένταξη της περιοχής στον περιπατητικό χάρτη της Ελλάδας και της Ευρώπης.

Επιμέρους στόχοι, είναι η έγκυρη και σωστή πληροφόρηση σχετικά με την περιοχή και τις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες, η προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους που προβάλλουν συνολικά την περιοχή και τα χαρακτηριστικά της, η προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της περιοχής που είναι τα μνημεία φύσης και πολιτισμού, ο θαλάσσιος και υποθαλάσσιος πλούτος, βελτιώνοντας συνεχώς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών σε όλο το φάσμα του τουρισμού.

Ειδικότερα, στις δράσεις που θα υλοποιηθούν, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής:

-Παραγωγή διαφημιστικού υλικού: Έντυπο μαρίνας πολύγλωσσο, πολύγλωσσοι χάρτες σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρώσικα, φωτογραφικό υλικό και παραγωγή βίντεο.

-Καταχωρήσεις στον τύπο, ενδεικτικά: Έντυπα που εξειδικεύονται στον ιστιοπλοϊκό καταδυτικό και περιπατητικό τουρισμό και τουριστικά έντυπα μεγάλων ξενοδοχειακών εταιριών.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων, όπως για παράδειγμα Φεστιβάλ Μαρίνας, Παιδικό Φεστιβάλ, ναυταθλητικοί αγώνες, εκδηλώσεις πεζοπορίας, αγώνες ορεινού δρόμου.

-Διαδίκτυο: Καταχωρήσεις σε Youtube, Vimeo και VK, διαφημιστικά βίντεο και καμπάνιες προώθησης e-marketing, κατασκευή ιστοσελίδας για τους ιστιοπλοϊκούς και ναυταθλητικούς αγώνες.

-Προβολή της ιστοσελίδας σε άλλες στο διαδίκτυο όπως το Tripadvisor.

-Συνέχιση της διαφημιστικής ψηφιακής καμπάνιας για προσέλκυση επισκεπτών, αφού οι εμπειρίες των επισκεπτών έχουν σημειώσει απήχηση.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη