Δράσεις τουριστικής προβολής στο Αίγιο

24-01-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε δράσεις τουριστικής προβολής προβαίνει ο Δήμος Αιγιαλείας, με στόχο την καλύτερη προώθηση του τουριστικού του προϊόντος.

Ειδικότερα, ο Δήμος Αιγιαλείας ενέκρινε την εκπόνηση σχεδίου στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, Digital Marketing,  για την τουριστική προβολή του δήμου,  εκτιμώμενης αξίας 4.960 ευρώ με Φ.Π.Α., με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.

Παράλληλα, ο δήμος ενέκρινε με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης την εργασία σχεδίασης και δημιουργίας διαφημιστικών φυλλαδίων με φωτογραφίες, κείμενα και slogan, σε τέσσερις γλώσσες, Αγγλικά- Ελληνικά, Αγγλικά – Ρωσικά, Αγγλικά –Γερμανικά, Αγγλικά – Γαλλικά, που θα χρησιμοποιούνται σε τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για την προβολή του δήμου, εκτιμώμενης αξίας 3.720 ευρώ, με Φ.Π.Α.

Τέλος, ο δήμος ενέκρινε τη διενέργεια υπηρεσίας για τη δημιουργία σφαιρικών βίντεο (VR) με σκοπό την προβολή του Δήμου Αιγιαλείας εκτιμώμενης αξίας 5.208 ευρώ με ΦΠΑ, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι