Σε δράσεις τουριστικής προβολής προβαίνει ο Δήμος Αιγιαλείας, με στόχο την καλύτερη προώθηση του τουριστικού του προϊόντος.
Ειδικότερα, ο Δήμος Αιγιαλείας ενέκρινε την εκπόνηση σχεδίου στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, Digital Marketing, για την τουριστική προβολή του δήμου, εκτιμώμενης αξίας 4.960 ευρώ με Φ.Π.Α., με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.
Παράλληλα, ο δήμος ενέκρινε με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης την εργασία σχεδίασης και δημιουργίας διαφημιστικών φυλλαδίων με φωτογραφίες, κείμενα και slogan, σε τέσσερις γλώσσες, Αγγλικά- Ελληνικά, Αγγλικά – Ρωσικά, Αγγλικά –Γερμανικά, Αγγλικά – Γαλλικά, που θα χρησιμοποιούνται σε τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για την προβολή του δήμου, εκτιμώμενης αξίας 3.720 ευρώ, με Φ.Π.Α.
Τέλος, ο δήμος ενέκρινε τη διενέργεια υπηρεσίας για τη δημιουργία σφαιρικών βίντεο (VR) με σκοπό την προβολή του Δήμου Αιγιαλείας εκτιμώμενης αξίας 5.208 ευρώ με ΦΠΑ, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης