Τουρισμός: Αποδοτικό το Instagram για τη Θεσσαλονίκη

18-09-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Μισό εκατομμύριο χρήστες απ’ όλο τον κόσμο έχει προσεγγίσει η μεγάλη έρευνα που διεξάγει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μέσω των social media (Facebook, Instagram) με σκοπό να ακτινογραφήσει το τουριστικό ρεύμα της πόλης και να προχωρήσει σε ολοκληρωμένη διαφήμιση, σε στοχευμένο target group.

Ο αριθμός των χρηστών που έμαθαν για την Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο του testing μπορεί να θεωρηθεί και ρεκόρ, με δεδομένο ότι ο στόχος δεν ήταν η διαφήμιση αλλά η αποτύπωση μιας συνολικής εικόνας για τους κοινό των social media που ενδιαφέρεται για τη Θεσσαλονίκη. Οι φωτογραφίες όμως και το υλικό του ΟΤΘ έκαναν την διαφορά στην άριστα δομημένη στρατηγική του testing, κάνοντας τα αποτελέσματα ακόμη πιο σημαντικά και πολύπλευρα.

Η έρευνα, η οποία ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2018, έδειξε με την ολοκλήρωση του α΄ κύκλου  πως η καλύτερη διαφημιστική απόδοση έρχεται από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Συγκεκριμένα το Παρίσι (Γαλλία), το Βερολίνο (Γερμανία), η Ρίγα (Λετονία), η Μαδρίτη (Ισπανία) και η Σόφια (Βουλγαρία) είναι οι πόλεις που εμφανίζουν την καλύτερη απόδοση για την προβολή της Θεσσαλονίκης στους αντίστοιχους κατοίκους των περιοχών.

Αντίστοιχα καλύτερη απόδοση από τις ΗΠΑ είχαν η Νέα Υόρκη και η Βοστώνη καθώς και το Τορόντο (Καναδάς).

 “Αυτό σημαίνει ότι σε αυτές τις χώρες, μπορούμε να φτάσουμε σε πολύ υψηλότερα επίπεδα αποδοχής “κοινού-στόχου”, με πιο οικονομική διαφήμιση και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και πιο πολλές αφίξεις τουριστών από αυτές τις περιοχές στο εγγύς μέλλον” σημειώνουν οι εκπρόσωποι εταιρείας που διενεργεί την έρευνα.

Κατά την διάρκεια της έρευνας αξιολογήθηκε και ποιο από τα μέσα δημοσιοποίησης έχει την μεγαλύτερη απήχηση:

Όπως διαπιστώθηκε, η φωτογραφία είναι, για την ώρα, αυτή, που έχει την μεγαλύτερη απήχηση. Ωστόσο ενδιαφέρον παρουσίασε το γεγονός ότι στα video το κοινό των social media πραγματοποιεί περισσότερες ενέργειες καθώς αντιδρά, σχολιάζει και κυρίως κοινοποιεί.

Ο βαθμός αποτελεσματικότητας των video στα social media αποτέλεσε ένα από τα ερωτήματα του ΟΤΘ στην έρευνα καθώς επενδύει σε video και VR παρουσιάσεις της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού.

Από την έρευνα επίσης προέκυψαν στοιχεία για:

Εκτός αυτών προέκυψαν χαρακτηριστικά σχετικά με τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι χρήστες και τις συμπεριφορές τους .

Από αυτά τα χαρακτηριστικά και την ανταπόκριση ενδιαφέροντος που καταγράφηκε για την Ελλάδα, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, καλείται να εστιάσει πρωτίστως τις διαφημιστικές του προσπάθειες στο Instagram. Που σημαίνει ότι η Θεσσαλονίκη κέρδισε όχι μόνο τις μεγαλύτερες ηλικίες αλλά και τους millenials, που η ζωή τους είναι τα ταξίδια και οι γαστρονομικές και αθλητικές εμπειρίες στους προορισμούς τους. Και η Θεσσαλονίκη έχει να προσφέρει όλα τα παραπάνω.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»