Προβολή του CRETAquarium μέσα από καμπάνιες στο Google και στο Facebook

09-08-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες στο Google και στο Facebook πραγματοποιεί το CRETAquarium, με στόχο την προβολή του brand του Ενυδρείου και την προσέγγιση επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, που βρίσκονται στην Κρήτη. Συγκεκριμένα, στην πλατφόρμα Google Ads δημιουργήθηκαν καμπάνιες display, search, smart και video, ενώ στο Facebook Ads λανσαρίστηκαν καμπάνιες branding, traffic και video. Η δράση έχει οργανωθεί από την εταιρεία Eyewide Digital Marketing Agency, που δραστηριοποιείται από το 2008 στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, με ειδίκευση στον χώρο του τουρισμού. 

Στο πλαίσιο των προωθητικών ενεργειών, προσφέρεται δωρεάν audio guide στους επισκέπτες που επιδεικνύουν στην υποδοχή του CRETAquarium τον promo code από την αντίστοιχη διαφημιστική καταχώρηση. 

Οι διαφημιστικές καμπάνιες της Eyewide για λογαριασμό του CRETAquarium συμπληρώνουν τον δεύτερο μήνα τους, με εντυπωσιακά αποτελέσματα: από τις 12 Ιουνίου μέχρι τις 8 Αυγούστου τα impressions (εμφανίσεις καταχώρησης) στο Google ξεπέρασαν τα 2.5 εκ., με τα κλικ να φτάνουν τα 26 χιλ. Αντίστοιχα, στις διαφημίσεις του Facebook έχουν καταγραφεί περισσότερα από 1.2 εκ. impressions και 12.6 χιλ. κλικ. 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο