ΟΤΘ: Έρευνα για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης στα social media

16-07-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση βρίσκεται η στοχευμένη έρευνα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), που πραγματοποιείται στα social media για το τουριστικό αποτύπωμα της Θεσσαλονίκης στις μεγάλες αγορές.

Ποιοι και γιατί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη; Ποιες ταξιδιωτικές εμπειρίες αναζητούν; Πόσο υπολογίζουν το value for money; Σε τι ξεχωρίζει; Ποια τουριστικά προϊόντα πρέπει να προωθήσει περισσότερο η Θεσσαλονίκη; Σε ποιες ηλικίες τουριστών να στοχεύσει; Είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία προσφέρει απαντήσεις, συμπεράσματα ακόμη και κατευθυντήριες γραμμές, το συγκεκριμένο project,  βάσει του οποίου αξιοποιούνται στο έπακρο τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα τα αποτελέσματα της έρευνας.

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google