Βούλα Πατουλίδου: O τουρισμός δεν είναι απλώς μια επιχείρηση αλλά τρόπος ζωής

26-06-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Την ελληνική κρίση, τις ανησυχίες των νέων, τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και το τουριστικό επιχειρείν  «ανίχνευσε» η εκπομπή #Europe της δημόσιας Βουλγαρικής τηλεόρασης με ρεπορτάζ και συνεντεύξεις στην Θεσσαλονίκη.

Οι συντελεστές της εκπομπής, Theodora Gateva και Vladimir Bogdansky, που ασχολούνται με επίκαιρα θέματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εστίασαν περισσότερο στον τουρισμό και στην ανάπτυξη της περιοχής μέσα απ αυτόν. Επέλεξαν συμβολικά τον Λευκό Πύργο και το  «Καπάνι», την παλιά αγορά της πόλης, για να παρουσιάσουν θέματα που απασχολούν Έλληνες και Βούλγαρους, νέους και νέες , τουρίστες και επαγγελματίες του τουρισμού, τους Ευρωπαίους πολίτες και το μέλλον τους.

Η #Europe προβάλλεται κάθε Κυριακή μεσημέρι. Στην εκπομπή φιλοξενήθηκαν εκπρόσωποι επιχειρήσεων τουρισμού στην ανατολική ακτή του Θερμαϊκού, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Β.Ελλάδας καθώς και η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης-πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Βούλα Πατουλίδου.

Η κ. Πατουλίδου αναφέρθηκε στο προφίλ των Βούλγαρων τουριστών –έτσι όπως προκύπτει από πρόσφατες μελέτες- επισημαίνοντας ότι οι περισσότεροι επισκέπτες έρχονται  στην Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσουν, 35% για να πάρουν μέρος σε συνέδρια-εκθέσεις-συναντήσεις και το 15% για να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς.

«Δεν θα μιλήσω για δυσκολίες αλλά για προκλήσεις τονίζει  χαρακτηριστικά στην συνέντευξή της η κα Πατουλίδου, αναφερόμενη στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης . «Η κύρια πρόκλησή μας είναι να ανταποκριθούμε στη νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό. Τώρα οι τουρίστες επιλέγουν έξυπνους προορισμούς και θέλουν εντατικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Κύριο καθήκον μας είναι να κερδίσουμε τους έξυπνους τουρίστες γιατί η Θεσσαλονίκη έχει «πολλές ιστορίες» για να τους «πει». Οι Έλληνες μπορούν να «πουν ιστορίες» και άνθρωποι από όλο τον κόσμο επιστρέφουν εδώ κάθε καλοκαίρι, παρά τις κρίσεις…»

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι