Τα νησιά των Κυκλάδων είναι "μπιμπελό" και δεν απευθύνονται στη μάζα

15-06-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

H Μύκονος και η Σαντορίνη έχουν επενδύσει στην παροχή υψηλού επιπέδου τουριστικών υπηρεσιών και για το λόγο αυτόν στοχεύουν στον εύπορο επισκέπτη που έχει τη δυνατότητα να δαπανήσει αρκετά χρήματα για να ζήσει την αυθεντική ελληνική φιλοξενία στον τόπο μας, τόνισε στην τηλεόραση του Star, ο Αmbassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης, κ. Κώστας Σκαγιάς.

Η αναφορά αυτή έγινε με αφορμή το θέμα που έχει προκύψει από αναφορές τουριστών στα social media για τις τιμές των τουριστικών επιχειρήσεων στη Μύκονο.

«Τα νησιά μας είναι μπιμπελό» είπε χαρακτηριστικά στη δημοσιογράφο του τηλεοπτικού καναλιού Star, εξηγώντας ότι εξαιτίας της μικρής τους έκτασης και των περιορισμένων φυσικών πόρων που διαθέτουν, δεν μπορούν, πλέον, να απευθύνονται στις μάζες αλλά σε υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου τουρίστες.

Ο Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης, αναφέρθηκε στην αύξηση των αεροπορικών αφίξεων μέχρι και τον Απρίλιο που σημειώθηκε σε ολόκληρη τη χώρα, της τάξης του 18,7% και προέβλεψε, ωστόσο, ότι η σαιζόν θα εξελιχθεί ομαλά, τουλάχιστον όσον αφορά τη Μύκονο και τα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων.

«Δεν ξέρω να σας πω με σιγουριά για την Κρήτη και για τη Ρόδο, αλλά τουλάχιστον όσον αφορά τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, προβλέπω να εξελίσσεται ομαλά και με αύξηση στις κρατήσεις. Αρχικά, είχαμε μία συγκρατημένη αισιοδοξία εξαιτίας και των ανταγωνιστών μας που έχουν αρχίσει πλέον να επανέρχονται στο προσκήνιο, όπως η Τουρκία που λόγω της υποτίμησης της λίρας της, έχει ρίξει αρκετά τις τιμές καθώς και η Αίγυπτος, η Τυνησία και το Μαρόκο. Ωστόσο, δεν επαναπαύομαστε στις δάφνες μας και αυτό φαίνεται από τη θετική πορεία την οποία διαγράφει η μέχρι τώρα τουριστική κίνηση στα νησιά μας.»

Καταλήγοντας, ο κ. Σκαγιάς είπε ότι «Δεν θα πρέπει να μείνουμε στα νούμερα του Απριλίου. Να προσπαθήσουμε περισσότερο, να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό στις υπηρεσίες μας για να μπορούμε να έχουμε επαναλαμβανόμενους πελάτες. Ο αγώνας στον τουρισμό δεν σταματά ποτέ γιατί ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.»

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο