Περιφέρεια Δ.Ελλάδος: Κινηματογραφική ταινία και θεματικό βίντεο για την τουριστική προβολή

21-05-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε δράσεις τουριστικής προβολής προβαίνει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Ειδικότερα, η Περιφέρεια αποφάσισε τη δημιουργία προωθητικού μονταρισμένου οπτικοακουστικού υλικού για την περιοχή της Λαμπείας και του δάσους της Φολόης, ως ιδανικού προορισμού για τη διεξαγωγή κινηματογραφικών γυρισμάτων, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης. Η εν λόγω δράση, προϋπολογισμού 5.000 ευρώ, στοχεύει στην παρουσίαση της ομορφιάς και των επιλογών που διαθέτει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Εξάλλου, το τοπίο της δυτικής Πελοποννήσου έχει αναβαθμισμένο ρόλο στην ταινία, καθώς έχει αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τον σκηνοθέτη. Ένα σημαντικό κομμάτι της ταινίας έχει αναπτυχθεί με άξονα το δάσος της Φολόης, αφού η σπάνια φυσική ομορφιά του, δίνει τη δυνατότητα της περιπλάνησης σε ένα από τα μεγαλύτερα δρυόδαση της Ευρώπης.

Παράληλλα, η Περιφέρεια αποφάσισε τη σύναψη σύμβασης για τη δημιουργία θεματικού video σε δύο εκδόσεις, προϋπολογισμού 3.410 ευρώ,  της ακτογραμμής Αιγίου: Σελιανιτίκων- Λόγγος, Πούντα, Αλυκή, Ελαιώνας (Τρυπία), Άθυθος (Άκολη), Ακράτα, Εγκάλη Διακοπτού, Λαμπίρι, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης κατόπιν συλλογής προσφορών.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια