Τουρισμός: Εικονική περιήγηση στη Δυτική Μακεδονία

20-05-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Την ανάπτυξη νέων τεχνικών προβολής, παρουσίασης και πλοήγησης σημείων τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος της Δυτικής Μακεδονίας αποφάσισε η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Στόχος της δράσης, είναι η τουριστική ανάπτυξη και αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής, μέσω ερευνητικών υποδομών που θα συμβάλλουν στην ανάδειξη τουριστικών επιχειρήσεων και πολιτιστικών, θρησκευτικών, φυσικών ή τουριστικών προορισμών της Δυτικής Μακεδονίας, με τη χρήση καινοτόμων εφαρμογών Εικονικού Τουρισμού και διαδραστικών μορφών ξενάγησης σε σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος.

Πέρα από την συνήθη πληροφόρηση μέσα από τις διαδικτυακές ιστοσελίδες, προηγμένες τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα, το 3D βίντεο, το βίντεο 360ο και η επαυξημένη πραγματικότητα θα λειτουργήσουν θετικά τόσο στην προσέλκυση τουριστών όσο και στην βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας κατά την διάρκεια της επίσκεψης. Οι κύριοι άξονες στους οποίους θα στηριχθεί η δράση, είναι οι εξής:

-Η ανάδειξη μέσω Εφαρμογών Εικονικής και Επαυξημένης πραγματικότητας των εξωτερικών κι εσωτερικών τοποθεσιών τουριστικού ενδιαφέροντος και της φυσικής ομορφιάς των περιοχών της Δυτικής Μακεδονίας.

-Η προσέλκυση επισκεπτών και η βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας κατά την διάρκεια επισκέψεων σε σημεία ενδιαφέροντος της περιοχής.

-Η συνεργασία με τις τοπικές επιχειρήσεις που στηρίζονται στον τουρισμό, ξενοδοχειακές μονάδες, τουριστικά γραφεία, καθώς και με όλους τους παραγωγικούς φορείς της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για την μέγιστη δυνατή αξιοποίηση του πολιτιστικού και πολιτισμικού δυναμικού της περιοχής.

-Η δημιουργία προϊόντων τουριστικού ενδιαφέροντος τα οποία θα συμβάλουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της τουριστικής δραστηριότητας της περιοχής.

Η βάση στην οποία στηρίζεται η έννοια του Εικονικού Τουρισμού, είναι η δυνατότητα των χρηστών της τεχνολογίας αυτής να βιώσουν με ρεαλιστικό τρόπο μία εμπειρία περιήγησης σε σημεία ενδιαφέροντος, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν φυσικά από τον χώρο τους. Η δυνατότητα αυτή δημιουργεί ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα συγκριτικά με άλλους αντίστοιχους προορισμούς που προβάλλονται μέχρι σήμερα με πιο συμβατικά μέσα. Οι σύγχρονες τεχνολογίες με τις οποίες θα υλοποιηθούν οι στόχοι της δράσης είναι μεταξύ άλλων η εικονική πραγματικότητα, η επαυξημένη πραγματικότητα και η συνδυαστική εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών.

 

διαβάστε ακόμα

Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο