Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Λέρου

05-04-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Εγκρίθηκε από το Δήμο Λέρου το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019.

Το εν λόγω πρόγραμμα εστιάζει κυρίως στη διαφήμιση και στην ενίσχυση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων με την Κω.

Ειδικότερα, προγραμματίζεται συνεργασία με τo 12seaways και Leros Express, για την τακτική ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέρου με την Κω, ώστε να υπάρχει άμεση πρόσβαση από το πιο κοντινό διεθνές αεροδρόμιο προς το νησί.

Παράλληλα, σχεδιάζεται μεταξύ άλλων η προβολή διαφημιστικών σποτ σε μεγάλες ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η προσέγγιση των τηλεοπτικών μέσων σε περιόδους που μπορούν να κάνουν διάφορα ρεπορτάζ όπως τα έθιμα του Πάσχα, τα πανηγύρια και η προβολή των τοπίων της περιοχής.

Επίσης, θα λάβουν χώρα διαφημίσεις στο μετρό της Αθήνας και σε μέσα μαζικής μεταφοράς, θα εκδοθούν φυλλάδια και χάρτες σε ξένες γλώσσες και θα δημιουργηθεί DVD / USB της Λέρου.

Τέλος, αποφασίστηκε η ένταξη ξενοδόχων στο πρόγραμμα του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Ελληνικό Πρωινό, για την προώθηση τους μέσω του ΞΕΕ.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού