B2Β Workshops και διαφήμιση τα «δυνατά χαρτιά» της τουριστικής προβολής της Δυτικής Ελλάδας

24-03-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Στο πλαίσιο του τριετούς προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας 2019-2021, το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας ενέκρινε μεταξύ άλλων τις εξής δράσεις:

Workshops 2019-2021

-Συμμετοχή σε B2B Workshops, επαγγελματικά ταξίδια παρουσίασης, εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού: Σκοπός είναι η συμμετοχή σε Β2Β workshops και εκδηλώσεις παρουσίασης του προορισμού της περιφέρειας σε εξειδικευμένο κοινό του τουριστικού κλάδου, όπως τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους τουρισμού, σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού και εσωτερικού, με στόχο να προωθηθεί το χαρτοφυλάκιο τουριστικών προϊόντων της περιφέρειας, όπως είναι για παράδειγμα οι θεματικές διαδρομές ή διακοπές ειδικού ενδιαφέροντος και καλλιεργώντας μια σταθερή σχέση συνεργασίας με αυτά κανάλια προβολής και διανομής.

Offline διαφημιστική προβολή

Οι περισσότερο παραδοσιακές αλλά ακόμα επίκαιρες μέθοδοι διαφήμισης που στοχεύουν κι εξυπηρετούν μεγάλο μέρος των ομάδων – στόχων και συνεπώς απαιτείται η διαμόρφωση και υλοποίηση αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας στα μέσα του έντυπου τύπου, της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης. Σκοπός της εν λόγω δράσης, είναι ο σχεδιασμός των καταχωρήσεων, η κατάρτιση και υλοποίηση αναλυτικού πλάνου δημοσιότητας (Media Plan) σε εγχώρια ΜΜΕ ή του εξωτερικού, το οποίο θα περιλαμβάνει τον έντυπο τύπο, την τηλεόραση και inflight περιοδικά.

Online διαφημιστική προβολή

Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης είναι η επικαιροποίηση και η αναβάθμιση του περιεχομένου των δομών της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο διαδίκτυο, όπως είναι η υπάρχουσα ιστοσελίδα της, αλλά και η δημιουργία νέων σύγχρονων εργαλείων για την προσέλκυση επισκεπτών, τόσο από την Ελλάδα όσο και από αγορές – στόχους του εξωτερικού.

Παραγωγή και εκτύπωση έντυπου και ψηφιακού υλικού τουριστικής προβολής

Η εν λόγω δράση, αφορά την παραγωγή και εκτύπωση έντυπου και ψηφιακού υλικού τουριστικής προβολής, όπως είναι η εκτύπωση του νέου φυλλαδίου και ψηφιακού υλικού (DVDs) σε διάφορες γλώσσες για τις ανάγκες των εκθέσεων και άλλων δράσεων που πιθανά θα συμμετάσχει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, η παραγωγή και δημιουργία νέων θεματικών φυλλαδίων, η παραγωγή χάρτη και λοιπού διαφημιστικού υλικού.

Φωτογράφηση

Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης είναι να εμπλουτισθεί η «τράπεζα» φωτογραφιών της περιοχής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την περαιτέρω τουριστική ανάδειξή της. Στις φωτογραφίες θα αναδεικνύονται τοπία, τοποθεσίες, αλλά και άνθρωποι και σκηνές της καθημερινότητας, δίνοντας πληρέστερη και περισσότερο ελκυστική αίσθηση του χώρου στο δυνητικό επισκέπτη.

Παραγωγή Video και Διαφημιστικών Spot

Σκοπός των βίντεο και σποτ θα είναι η προβολή του ιδιαίτερου χαρακτήρα της Δυτικής Ελλάδας και του έντονου τουριστικού ενδιαφέροντος που παρουσιάζει. Θα δημιουργηθούν χωρικά και θεματικά βίντεο που θα παρουσιάζουν και θα ενισχύουν τις επί μέρους θεματικές ενότητες τουριστικού ενδιαφέροντος της περιοχής. Επίσης, θα δημιουργηθούν διαφημιστικά σποτ με σκοπό την ενίσχυση της εικόνας της Περιφέρειας ως προορισμό με υψηλό και πολυθεματικό τουριστικό ενδιαφέρον.

Ανάπτυξη εφαρμογών τουριστικής προβολής

Σκοπός είναι η χρήση των πλέον σύγχρονων και δημοφιλών εργαλείων, ειδικά προσφιλή προς νεότερες και μέσες ηλικίες, για την τουριστική προώθηση του προορισμού, για τη βέλτιστη εμπειρία επίσκεψης, καθώς και για την εις βάθος γνώση του τόπου επίσκεψης. Τέτοια εργαλεία μπορεί να είναι οι εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα, η τρισδιάστατη εικονική περιήγηση εμβληματικών μνημείων και κτιρίων της περιοχής, το κεντρικό ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων, αρχείων και πολυμέσων.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour