Δράσεις τουριστικής προβολής από τις Περιφέρειες Δ. Ελλάδας, Θεσσαλίας και Αττικής

22-03-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε δράσεις τουριστικής προβολής των περιοχών τους προβαίνουν η Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, η Οικονομική Επιτροπή Περιφέρειας Θεσσαλίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής.

Αναλυτικά, η Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, αποφάσισε τη δημιουργία θεματικού video της ακτογραμμής Αιγίου, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης κατόπιν συλλογής προσφορών.

Στο πλαίσιο της δράσης, θα δημιουργηθούν δύο εκδόσεις θεματικού video της ακτογραμμής Αιγίου (Σελιανιτίκων- Λόγγος, Πούντα, Αλυκή, Ελαιώνας (Τρυπιά), Άθυθος (Άκολη), Ακράτα, Εγκάλη Διακοπτού, Λαμπίρι). Στόχος της δράσης, είναι η δυναμική τουριστική προβολή της Περιφέρειας, κυρίως σε εκδηλώσεις, στο διαδίκτυο και σε τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Παράλληλα, η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Θεσσαλίας αποφάσισε την εκτύπωση ειδικού θεματικού εντύπου για τις άγριες ορχιδέες του Βορείου Πηλίου, στο πλαίσιο, υλοποίησης δράσεων τουριστικής προβολής της. Εξάλλου, η αναζήτηση της άγριας ορχιδέας είναι ένας νέος «δρόμος», δοκιμασμένος στο εξωτερικό αλλά και σε αρκετά μέρη της Ελλάδας, όπως για παράδειγμα στην Κρήτη, τη Χίο, τη Λέσβο και τη Ρόδο. Πρόκειται για μία εναλλακτική μορφή οικοτουρισμού, όπου επισκέπτες από όλο τον κόσμο ταξιδεύουν με σκοπό να αναζητήσουν, να εξερευνήσουν και να μυηθούν στον μυστικό κόσμο της άγριας ορχιδέας. Στην περιοχή του Βορείου Πηλίου, έχουν καταγραφεί περισσότερα από πενήντα είδη άγριας ορχιδέας, ενώ η ευρύτερη περιοχή ενδείκνυται για την ανάπτυξη οικοτοτουρισμού και ήπιων δραστηριοτήτων στη φύση.

Τέλος, το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής, στο πλαίσιο του έργου «Επείγουσες Προωθητικές Δράσεις Επικοινωνίας για την Τουριστική Προβολή Περιφέρειας Αττικής» ενέκρινε τη χρηματοδότηση της μελέτης με τίτλο Διαδρομές Σύγχρονης Τέχνης, προϋπολογισμού 15.000 ευρώ.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι