Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ανδραβίδας-Κυλλήνης για το 2019

20-03-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και ανάπτυξης για το 2019 ενέκρινε ο Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης.

Κύριος στόχος του προγράμματος, είναι η αποδοτικότερη προβολή του δήμου,  μέσω της ανάδειξης της υλικής και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς και μέσω της αξιοποίησης των δυνατοτήτων του φυσικού και τεχνητού περιβάλλοντος. Αναλυτικά, το πρόγραμμα του δήμου για το τρέχον έτος, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις ακόλουθες δράσεις:

-Δημιουργία ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και λογότυπου του δήμου: Το κυρίως τουριστικό προϊόν αναψυχής και άθλησης, θα χαρακτηρίζεται από τις «Καθαρές και Οργανωμένες Παραλίες». Προς τούτο, θα δημιουργηθεί λογότυπο σε 7 γλώσσες, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα και αραβικά.

-Δημιουργία Μητρώου Τουρισμού: Θα δημιουργηθεί ένα μητρώο με στοιχεία επιχειρήσεων, προσέλευσης τουριστών,  επισκεψιμότητας μνημείων, συμμετοχής σε εκδηλώσεις και άλλων χρήσιμων στοιχείων. Με αυτόν τον τρόπο,  θα προσδιορίζεται η  εξέλιξη και η αποτελεσματικότητα της τουριστικής δράσης του δήμου.

- Δημιουργία διαφημιστικού έντυπου, cd και dvd, όπου θα αποτυπωθεί η φυσική, ιστορική και πολιτιστική ομορφιά του τόπου στα ελληνικά, αγγλικά , γαλλικά, ρωσικά, ισπανικά, ιταλικά, κινέζικα και γερμανικά.

-Δημιουργία τουριστικού οδηγού ο οποίος θα περιλαμβάνει αναλυτικό χάρτη της περιοχής, καθώς και επιχειρήσεις που μπορεί να απευθυνθεί ο επισκέπτης καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής του, όπως ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, εστιατόρια, καφετέριες και παραδοσιακά προϊόντα.

- Χρήση των δυνατοτήτων του διαδικτύου για τη δημιουργία ιστοσελίδας, forum και λίστας επιχειρήσεων στην ιστοσελίδα του δήμου.

- Συνεργασία με το ξενοδοχειακό και το εμπορικό επιμελητήριο προκειμένου να βελτιωθεί η τουριστική κίνηση. Για παράδειγμα, ο θρησκευτικός τουρισμός είναι ένας τομέας στον οποίο θα δοθεί βαρύτητα, καθώς υπάρχουν 75 εκκλησίες στην περιοχή. Προς αυτή την κατεύθυνση, θα δημιουργηθεί cd σε 3 γλώσσες.

-Διατήρηση των υφιστάμενων πτήσεων και προσπάθεια λειτουργίας νέων αερογραμμών.

-Δημιουργία γραφείου τουριστικής ενημέρωσης info-kiosk στο Λιμάνι της Κυλλήνης.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων, όπως έκθεση παραδοσιακών προϊόντων, διαγωνισμός μαγειρικής-κοκτέιλ, γιορτή ελιάς-λεμονιού, γιορτή –διαγωνισμός φράουλας και παράγωγα αυτής, ποδηλατικοί αγώνες, πεζοπορίες, και εκθέσεις και φεστιβάλ γραμμάτων και τεχνών.

- Προγράμματα δια βίου μάθησης ξένων γλωσσών, όπως ρωσικά, κινέζικα, γαλλικά, αραβικά, γερμανικά, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη.

-Τουριστικό λεωφορείο σε συνεργασία και με ξενοδοχειακές μονάδες για ξενάγηση στις ομορφιές του δήμου, εξιστορώντας παράλληλα κάποια ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία για τις περιοχές περιήγησης.

- Αναβάθμιση της ιππικής έκθεσης Ανδραβίδας, διοργάνωση ιππικών αγώνων, ανακαίνιση ιππικών εγκαταστάσεων και δημιουργία περισσότερων εκδηλώσεων γύρω από την ιππασία.

- Δημιουργία coastal rowing club (παράκτια κωπηλασία) καθώς και ενίσχυση ανάπτυξης του ιστιοπλοϊκού ομίλου που έχει ξεκινήσει τη δράση του στην Κυλλήνη προκειμένου να αυξηθούν οι δραστηριότητες των τουριστών στην περιοχή.

- Δημιουργία εκπαιδευτικών και διακρατικών ημερίδων στην περιοχή του φυσικού ιχθυοτροφείου Κοτυχίου των Αλυκών Λεχαινών και του Κουνουπελίου, ώστε να έρθουν οι τουρίστες της περιοχής κοντά στη φύση.

- Δυναμική δημιουργία και ανάπτυξη Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού κυρίως στις τουριστικά μειονεκτικές περιοχές όπως Μπρεβέ στα παραλίμνια και ημιορεινά χωριά του δήμου.

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι