Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

19-03-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τη δημιουργία Ανθεκτικής Επικοινωνιακής Ταυτότητας (Brand Resilience), σε ό,τι αφορά στον τουρισμό και ιδιαίτερα με γνώμονα έκτακτα περιστατικά ή κρίσεις, αποφάσισε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Η ανωτέρω δράση, προϋπολογισμού 23.560 ευρώ με ΦΠΑ, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Σχέδιο Επικοινωνιακής Διαχείρισης της Ταυτότητας (Brand Resilience Communication Plan) της Ρόδου , ως πιλοτικός προορισμός της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κατά την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, με στόχο την προστασία και τη θωράκιση της ταυτότητάς του.

-Σύντομο εγχειρίδιο γενικών κατευθύνσεων (Brand Resilience Communication Handbook)  για την επικοινωνιακή διαχείριση κατά την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων προς επιμέρους τουριστικούς προορισμούς και επιχειρήσεις της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

-Υλοποίηση εκπαίδευσης Media Training spokesperson και διοργάνωση σεμιναρίου media training για δύο άτομα.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο