Ο τουρισμός στον Πειραιά: Πρόσκληση για ολοκληρωμένη διαχείριση και προώθηση της πόλης

24-02-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Πειραιά προέβη σε πρόσκληση για την υλοποίηση της δράσης Προορισµός Πειραιάς: Ολοκληρωµένη διαχείριση και τοποθέτηση / προώθηση της πόλης ως διεθνούς εµβέλειας τουριστικού, πολιτιστικού και επιχειρηματικού προορισμού - Έξυπνη πρόβλεψη, προσέλκυση, προγραµµατισµός και βιώσιµη διαχείριση αστικών τουριστικών ροών.

Η εν λόγω δράση, αφορά στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών τουρισµού και στην ολοκληρωµένη και έξυπνη διαχείριση, τοποθέτηση και προώθηση της πόλης του Πειραιά (Piraeus Destination Management System - DMS) ως διεθνούς εµβέλειας τουριστικού, πολιτιστικού και επιχειρηµατικού προορισµού (Piraeus Place Branding & Management). Παράλληλα, προωθείται η συγκρότηση ενιαίου φορέα «τοποθέτησης» και «προώθησης» του Πειραιά στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον του αστικού τουρισµού, µε τη συµµετοχή των τοπικών επαγγελµατικών και Κοινωνικών Εταίρων (Piraeus Destination Μanagement Organization). Πρακτικά, η δράση αποτελείται από πολλαπλά «κύτταρα» παρεµβάσεων, συνεργασιών και εφαρµογών, ενώ προβλέπει ενέργειες φυσικής και ηλεκτρονικής προβολής της Πόλης του Πειραιά. Ενδεικτικά προβλέπονται οι ακόλουθες παρεµβάσεις: 

Απώτερος στόχος του Destination Management Organization είναι η επικοινωνία της πλήρους κοινωνικής και οικονοµικής διάστασης του τουρισµού όσον αφορά τη ζήτηση (διεθνείς και εγχώριες αφίξεις, χαρακτηριστικά των επισκεπτών και κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών) και την προσφορά (χαρακτηριστικά των τοπικών βιοµηχανιών που ασχολούνται µε τον τουρισµό, τις λεπτοµέρειες της παραγωγής τους, τη χρήση του εργατικού δυναµικού και του κεφαλαίου τους), καθοδηγώντας έτσι την τουριστική πολιτική και τον αναπτυξιακό προγραµµατισµό.

Η παρέµβαση περιλαµβάνει την ανάπτυξη και ολοκλήρωση των κατάλληλων εργαλείων σε µια πλατφόρµα διαχείρισης προορισµού (Destination Management System) η οποία θα εργάζεται στην κατεύθυνση της αναβάθµισης της ελκυστικότητας της πόλης και «τοποθέτησης» της στη διεθνή και εσωτερική τουριστική αγορά ως νέου, αναγνωρίσιµου τουριστικού προορισµού και ανάδειξη της ταυτότητας ως πολιτιστικού και επιχειρηµατικού προορισµού, της αύξησης της επισκεψιµότητας της πόλης µέσω προώθησης εναλλακτικών µορφών τουρισµού και ενίσχυσης της τοπικής επιχειρηµατικότητας, της ενδυνάµωσης του εποχιακού τουρισµού και επιµήκυνσης της τουριστικής περιόδου, ώστε να αποτελεί πόλο έλξης για επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και τέλος της βελτίωσης και του εκσυγχρονισµού του επιπέδου των προσφερόµενων τουριστικών υπηρεσιών.

Τέλος, η συγχρηµατοδοτούµενη δηµόσια δαπάνη που διατίθεται για την ένταξη πράξεων, ανέρχεται σε 1.370.000 ευρώ και η προθεσμία για την υποβολή των προτάσεων εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2022.

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ