Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

22-02-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Στην 68η θέση των δημοφιλέστερων προορισμών του πλανήτη βρίσκεται το Ηράκλειο, σύμφωνα με την έρευνα του Euromonitor για τις "Top 100 City Destinations 2018".

Πράγματι, τα τελευταία χρόνια η εικόνα της πόλης του Ηρακλείου αλλάζει ριζικά δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα ποιότητας ζωής για τον κάτοικο και τον επισκέπτη του ιστορικού κέντρου της πόλης. Το Ηράκλειο δεν είναι, πλέον, ένας μονοδιάστατος προορισμός με σημαντικά μνημεία αλλά ένας πολυεπίπεδος τόπος, όπου ο κάθε επισκέπτης βρίσκει μια πληθώρα ερεθισμάτων ελκυστικών ειδικά για εκείνον και τα ενδιαφέροντά του.

Συνεπώς, στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2019, οι στόχοι του Δήμου Ηρακλείου είναι οι εξής:

-Ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας που θα τονίζει τη μοναδικότητα του Ηρακλείου, τη συναρπαστική ιστορική του διαδρομή ανά τους αιώνες και τις ελκυστικές επιλογές ψυχαγωγίας που προσφέρει στους επισκέπτες του.

-Αύξηση των ξενοδοχειακών πελατών του Ηρακλείου, ιδίως τους μήνες εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου προσεγγίζοντας πιο συστηματικά τόσο το ευρύ ταξιδιωτικό κοινό όσο και τουρίστες ειδικών κατηγοριών

-Αύξηση των ημερήσιων επισκεπτών και ενθάρρυνσή τους να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στην πόλη του Ηρακλείου.

Για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων απαιτείται μεταξύ άλλων:

-Αλλαγή στο αφήγημα γύρω από το Ηράκλειο ως τουριστικό προορισμό.

-Ανάπτυξη ενός ισχυρού destination brand.

-Ανάπτυξη περιεχομένου υψηλής ποιότητας και ευρεία διαδικτυακή διανομή του.

-Στοχευμένες επαφές με την αγορά, ιδίως με tour operators, εταιρίες κρουαζιέρων, αεροπορικές εταιρίες, τουριστικά γραφεία και γραφεία οργάνωσης συνεδρίων.

-Έμφαση στην αυξημένη αποτελεσματικότητα του marketing και στην καλύτερη αξιοποίηση του περιορισμένου κονδυλίου προβολής, βάζοντας σε δεύτερη προτεραιότητα τις εκθέσεις και τη διαφήμιση.

-Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό.

-Κατάλληλη οργάνωσης του marketing από πλευράς του Δήμου.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων