Δήμος Καμένων Βούρλων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

16-02-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 ενέκρινε ο Δήμου Καμένων Βούρλων.

Στόχοι του προγράμματος, προϋπολογισμού 49.500 ευρώ, είναι η ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης τουριστικής εικόνας για την περιοχή, μέσω δράσεων σχετικών με τον τουρισμό σε σύνδεση με τον πολιτισμό.  Για την υλοποίηση των εν λόγω δράσεων, ο Δήμος Καμένων Βούρλων επιδιώκει τη συνεργασία όλων των παραγόντων, όπως είναι σύλλογοι, φορείς, υπηρεσίες και ιδιώτες.

Μορφές Προβολής

Οι μορφές προβολής στις οποίες εστιάζει ο Δήμος Καμένων Βούρλων, είναι η έντυπη προβολή, η παρουσία σε εμπορικά σημεία μεγάλων πόλεων και η ενημέρωση των μέσων μαζικής ενημέρωσης για δράσεις τουριστικού περιεχομένου. Παράλληλα, προγραμματίζεται η προβολή μέσω του διαδικτύου, η αναβάθμιση και ανατροφοδότηση της ιστοσελίδας του δήμου στον τουριστικό τομέα, καθώς και η προβολή της. Επίσης σημαντική δράση στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής, είναι η λειτουργία του τουριστικού περιπτέρου στα Καμένα Βούρλα και η αναβάθμιση του.

Παράμετροι Προβολής

Στο σχεδιασμό και υλοποίηση της τουριστικής του προβολής, ο Δήμος Καμένων Βούρλων συνυπολογίζει το χαμηλό κόστος, με στοχευμένες κινήσεις και ιδιωτική συμμετοχή από επαγγελματίες και συλλόγους, τη δημιουργία του σύγχρονου τουριστικού προφίλ με βάση τις απαιτήσεις του σήμερα και τη συνεργασία με γειτονικούς δήμους για μία καλύτερη και συνολικότερη προβολή, όπως είναι για παράδειγμα το πεδίο των Ιαματικών Πηγών.

Διοργανώσεις και εκδηλώσεις

Για το έτος 2019, ο Δήμος Καμένων Βούρλων θα υλοποιήσει μεταξύ άλλων τις εξής δράσεις:

Αθλητικές διοργανώσεις

Ορειβατικός αγώνας Κνημίδας, τουρνουά μπάσκετ 3x3, τουρνουά ποδοσφαίρου 5x5, κολυμβητικός διάπλους Μαλιακού Κόλπου Ιστιοπλοϊκός Αγώνας Β. Ευβοϊκού-Μαλιακού, αγώνες ερασιτεχνικής αλιείας στον Αγ.Κωνσταντίνο και Μώλο.

Πολιτιστικές δράσεις

Φεστιβάλ «Καζαντζίδεια», Φεστιβάλ Χορωδίας Καμένων Βούρλων,Αγίου Κωνσταντίνου, Μώλου, Φεστιβάλ Παραδοσιακών χορών Καμένων Βούρλων, Αγ. Κωνσταντίνου, Μώλου.

Συνέδρια

Συνέδριο «Θερμαλισμός και Υγεία-Ευεξία».

Τεχνολογία και υποδομές

Δημιουργία λογοτύπου και μηνύματος τουριστικής ταυτότητας, ανάπτυξη εφαρμογής τουριστικής πληροφόρησης για κινητά τηλέφωνα, βελτίωση της πληροφοριακής σήμανσης αξιοθέατων και μνημείων, δημιουργία βίντεο μικρού μήκους η οποία θα απεικονίζει όλες τις περιοχές του δήμου, σήμανση ορειβατικών μονοπατιών Καλλιδρόμου και Κνημίδας, πρόγραμμα «Γαλάζιες σημαίες».

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι