Δήμος Αιγιαλείας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

14-02-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 ενέκρινε ο Δήμος Αιγιαλείας.

Οι δράσεις του προγράμματος, συνολικού προϋπολογισμού 67.332 ευρώ, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

Βιωματικός τουρισμός

Ο βιωματικός τουρισμός αφορά στην αναβίωση της εμπειρίας του ταξιδιού, στην επαφή με τους ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας και στην τοπική ταυτότητα του τουριστικού προορισμού. Η εμπειρία του τουρίστα θα γίνει βιωματική ανάμνηση μέσα από την πολιτισμική αναβίωση των παραδόσεων, της φιλοσοφίας και της τοπικής κληρονομιάς. Ο πολιτισμός, η οικολογία και ο εναλλακτικός τουρισμός αποτελούν τους βασικούς πυλώνες του βιωματικού τουρισμού πάνω στους οποίους ο δήμος θα χτίσει το δικό του μοναδικό τουριστικό πακέτο.

Σφαιρικά Βίντεο VR 360o

Τα σφαιρικά βίντεο, VR 360ο, η νέα κυρίαρχη τάση στον χώρο της καταγραφής εικόνας, όχι μόνο μπορούν να αναπαράγονται σε οθόνες υπολογιστών, αλλά και στα κινητά τηλέφωνα καθώς και σε όλα τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας. Πέρα από την εντυπωσιακή παρουσίαση και την καταγραφή οπτικού υλικού που καλύπτει πλήρως τον περιβάλλοντα χώρο, τα VR 360ο προσφέρουν την ψευδαίσθηση της τρισδιάστατης απεικόνισης. Έτσι παρακολουθώντας ο χρήστης ένα VR 360ο , έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται ο ίδιος μέσα στον χώρο εκείνη την στιγμή. Επίσης, θα αγοραστούν 3D γυαλιά και γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους επισκέπτες σε μια έκθεση που θα συμμετέχει ο δήμος για την προβολή των VR 360ο του. Θα υπάρχουν 3 εναέρια VR 360ο σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα της Αιγιάλειας.

Θεματικά βίντεο από δραστηριότητες, θρησκευτικό τουρισμό, αθλητικό τουρισμό και πολιτιστικές διαδρομές

Δημιουργία διαφόρων θεματικών βίντεο που θα προβάλουν τις καλύτερες εικόνες της περιοχής όπως παραλίες, δραστηριότητες, καταδύσεις, surfing, kite, αξιοθέατα, εκκλησίες, μουσεία, υποδομές, μνημεία και οτιδήποτε θα συμβάλει στην προβολή και προώθηση της Αιγιαλείας.

Digital Marketing

Έχοντας ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Αιγιάλειας και της επισκεψιμότητας στον δικτυακό τόπο και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του δήμου, θα πραγματοποιηθούν ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Διαφήμιση

Στοχευμένη διαφήμιση με δημιουργία banners όπου θα προβάλλονται στο κατάλληλο κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό με σκοπό την προβολή του δήμου παγκοσμίως και την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών.

 

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός