1 εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δ.Ελλάδος

24-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας ενέκρινε το στρατηγικό σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας 2019-2021.

Προκειμένου να διατηρηθεί η δυναμική της τουριστικής προβολής όπως διαμορφώθηκε με το προηγούμενο πρόγραμμα, θα υλοποιηθεί ένα νέο σχέδιο δράσης τουριστικής προβολής για την περίοδο 2019- 2021, αυτή τη φορά χρηματοδοτούμενο μέσω ΕΣΠΑ, ύψους περίπου 1.000.000,00 ευρώ.

Το νέο σχέδιο δράσης τουριστικής προβολής θα αφορά μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω του σχεδιασμού συγκεκριμένης επικοινωνιακής στρατηγικής, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα εργαλεία marketing τα οποία θα συνδράμουν στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.

Στόχος είναι πιο δυναμικές παρεμβάσεις τουριστικής προβολής ώστε όλος ο κόσμος, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, να γίνει γνώστης των πλεονεκτημάτων και της ομορφιάς και των επιλογών που διαθέτει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Σε αυτό το πλαίσιο, μία από τις κύριες προτεραιότητες πρέπει να είναι η διεύρυνση των χωρών από όπου τουρίστες επισκέπτονται την περιοχή, ιδιαίτερα της Βαλκανικής, αφού πρέπει να ληφθεί υπόψη η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων της Ολυμπίας και Ιονίας Οδού.

Επιπρόσθετα, πρέπει να υπάρξει στόχευση διείσδυσης και σε πιο μακρινές αγορές όπως αυτή της Κίνας, αλλά και ενίσχυσης του ηλεκτρονικού χαρτοφυλακίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω για παράδειγμα, της δημιουργίας τρισδιάστατων περιηγήσεων προορισμών υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος της Δυτικής Ελλάδας ή και της ανάπτυξης της εφαρμογής της ιστοσελίδας τουριστικής προβολής σε κινητά τηλέφωνα και tablets.

Συνεπώς, οι νέοι άξονες του νέου σχεδίου δράσεων τουριστικής προβολής για την περίοδο 2019- 2021 είναι οι εξής:

-Όλοι οι κύριες αγορές διεθνών αφίξεων στο αεροδρόμιο Άραξου (Ρωσία, Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Ισραήλ, κ.α.) αποτελούν στόχο στο νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής τόσο όσον αφορά τη συμμετοχή της περιφέρειας στις εκθέσεις, όσο και ηλεκτρονικά.

-Δίνεται έμφαση στην εσωτερική αγορά, αλλά και στη Βαλκανική αγορά (εκθέσεις, εκδηλώσεις, διαφήμιση), προκειμένου η περιφέρεια να επωφεληθεί τουριστικά από την ολοκλήρωση των κύριων εθνικών οδικών αξόνων, δηλαδή της Ολυμπίας και Ιονίας Οδού. Η έμφαση στη Βαλκανική αγορά αποτελεί αίτημα και των τοπικών φορέων τουρισμού.

- Ενσωμάτωση στην τουριστική προβολή της περιφέρειας των τοπικών προϊόντων Π.Ο.Π και Π.Γ.Ε

-Υλοποίηση πλάνου και στοχευμένων ενεργειών επικοινωνίας προς το B2B και B2C κοινό σε ψηφιακό και μη ψηφιακό περιβάλλον. Το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής θα εστιάζει σε ένα μίγμα B2C & B2B κοινού, παραδοσιακών και νέων αγορών και συγκεκριμένων τμημάτων πληθυσμού με ειδικά χαρακτηριστικά.

- Ειδική προβολή σε χώρες του εξωτερικού και σε πόλεις του εσωτερικού ώστε να αποτελέσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας τον οικοδεσπότη δυνητικών επισκεπτών και παραγόντων επιρροής της τουριστικής αγοράς, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν από τη δική τους πόλη, δίνοντάς τους μια «γεύση» από το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν που προσφέρει.

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο