Δήμος Λουτρακίου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

14-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 ενέκρινε ο Δήμος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων.

Το εν λόγω πρόγραμμα, προϋπολογισμού 40.000 ευρώ, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Επανεκτύπωση έντυπου υλικού για την προβολή και προώθηση του προορισμού στοTouristInfoCentre, σε εκθέσεις και workshops καθώς και για χρήση από όλες τις επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία του Δήμου.

-Προβολή σε ραδιόφωνο και έντυπα. Ειδικά για την αγορά των Αθηνών, θα συνεχιστούν οι ενέργειες προβολής και προώθησης με τις εξής θεματικές ενότητες: Απόκριες-Καρναβάλι Λουτρακίου-Κούλουμα, Πάσχα στο Λουτράκι, Τριήμερο Αγίου Πνεύματος,  Χριστούγεννα στο Λουτράκι.

- Προβολή του προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

-Δημιουργία σύγχρονου έντυπου και ηλεκτρονικού οδηγού ξενοδοχείων που θα περιλαμβάνει όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στο Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.

-Δημιουργία ειδικού branding στην ενότητα του Tourist Info Centre με φωτογραφικά panels που θα απεικονίζουν γενικές όψεις του προορισμού αλλά και θεματικές μορφές τουρισμού. Επιπλέον, προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού section προβολής των τοπικών προϊόντων του Δήμου, τοποθέτηση ειδικών stands & rollups για την προβολή των τοπικών αξιοθέατων και ειδικών μορφών τουρισμού.

-Δημιουργία και τοποθέτηση διαδραστικής βιτρίνας στο Tourist Info Centre του Ισθμού. Στη βιτρίνα, ο επισκέπτης μέσω της τεχνολογίας υπερύθρων μπορεί να πλοηγηθεί διαδραστικά μέσω της αφής σε παρουσίαση του προορισμού μέσω εικόνας και βίντεο.

-Δημιουργία ολοκληρωμένο κέντρου ψηφιακής ενημέρωσης και παρουσίασης στο Tourist Info Centre, με τη δυνατότητα Online αγορών και κρατήσεων προϊόντων και υπηρεσιών συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τους επισκέπτες.

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι