Δήμος Ρεθύμνου: Δυναμικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

11-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Ρεθύμνης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019.

Το εν λόγω πρόγραμμα, προϋπολογισμού 152.300 ευρώ, στοχεύει στην επίτευξη στόχων όπως είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, η ομαλότερη γεωγραφική διασπορά της τουριστικής κίνησης και στην ευρύτερη περιοχή του Ρεθύμνου αξιοποιώντας τους οικισμούς και τον πλούτο τους και η αύξηση επισκεπτών από αγορές-στόχους.

Ευρύτερος σκοπός του προγράμματος είναι να αναδειχθεί ολοκληρωμένα το σύνολο του τουριστικού πλούτου του Ρεθύμνου, μέσα από μια γκάμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων, καθένα από τα οποία θα αντιστοιχεί σε μια ώριμη τουριστική αγορά.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

- Εργασίες Πληροφόρησης Επισκεπτών με τη λειτουργία info-points. Εκτός από την πληροφόρηση στα 2 σημεία πληροφόρησης που διαθέτει ο Δήμος Ρεθύμνης, εξετάζεται και η τοποθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων πληροφόρησης σε καίρια σημεία της πόλης για την καλύτερη και πληρέστερη πληροφόρηση .

Τα Κέντρα Πληροφόρησης Επισκεπτών επανδρώθηκαν φέτος με εθελοντές και από πρακτικές από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, οι οποίοι διαχειρίστηκαν 15.000 επισκέπτες. Η επίτευξη της σωστής ισορροπίας μεταξύ τεχνολογίας και ανθρώπινης αλληλεπίδρασης θα είναι πάντα μια πρόκληση για τα Κέντρα Πληροφόρησης Επισκεπτών, τα οποία εξακολουθούν να έχουν πολλά να προσφέρουν στην αυξανόμενη επιθυμία αλληλεπίδρασης των επισκεπτών με τους ντόπιους, ενώ συχνά ενεργούν ως ένα σημαντικό ρεύμα εσόδων για τοπικές περιηγήσεις σε μουσεία και αξιοθέατα.

Στο πλαίσιο της νέας σεζόν, θα υπάρξει η σωστή οργάνωση των Κέντρων Πληροφόρησης Επισκεπτών, έτσι ώστε να μπορέσουν να προβάλλουν καλύτερα τα τοπικά αξιοθέατα, αλλά και συγχρόνως να τονώσουν την τοπική οικονομία. Στα Κέντρα Πληροφόρησης, μπορούν να προβληθούν θεματικά μενού από εστιατόρια, για παράδειγμα κατά τη διάρκεια της Γιορτής Κρητικής Διατροφής, θεματικές παρουσιάσεις από Πολιτιστικούς Συλλόγους ενώ σημαντικά λαογραφικά και θεματικά μουσεία, πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις που οργανώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, έχουν την ευκαιρία να προβληθούν και να προταθούν στους επισκέπτες από τα εν λόγω κέντρα. Επίσης, σχεδιάζεται η δημιουργία υποδομής και η εγκατάσταση 2 διαδραστικών ηλεκτρονικών σημείων ενημέρωσης όπου θα τοποθετηθούν σε καίρια σημεία της πόλης για την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών.

-Εργασίες διαδικτυακής προβολής. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη διαχείριση περιεχομένου ιστοσελίδας και κοινωνικών δικτύων, την προώθηση σε μηχανές αναζήτησης , τη δημιουργία και παρακολούθηση διαφημιστικών καμπανιών, ενέργειες αλληλεπίδρασης με τον επισκέπτη, καθώς και τη δημιουργία ερωτηματολογίων και διαγωνισμών με στόχο την αύξηση επισκεψιμότητας.

-Επαφές με τα ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ, όπως πραγματοποίηση συνεντεύξεων, αρθρογραφία και storytelling.

-Δημιουργία προωθητικού υλικού και διαφημιστικών εντύπων, όπως για παράδειγμα εντύπου προβολής φυσιολατρικού και περιπατητικού τουρισμού, εξειδικευμένα έντυπα με θεματολογία Γαστρονομία, Οίνος και Τοπικά Προϊόντα, Περιπέτεια, Αρχαιολογία και Πολιτισμός.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας και των τοπικών προϊόντων.

-Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως για παράδειγμα καταγραφή και σηματοδότηση μονοπατιών, προβολή και προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού με έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό.

Τέλος, ενδεικτικά θεματικά πεδία για τα οποία υπάρχει μεγάλη ζήτηση από διάφορες αγορές του εξωτερικού και στα οποία το Ρέθυμνο προσφέρει ή θα μπορούσε να προσφέρει ελκυστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, είναι ο γαμήλιος τουρισμός, ο τουρισμός πολυτέλειας, ο γαστρονομικός τουρισμός, ο περιπατητικός τουρισμός, ο οικογενειακός τουρισμός και ο πολιτισμικός τουρισμός.

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι