Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κεφαλλονιάς για το 2019

10-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Κεφαλλονιάς ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, συνολικού προϋπολογισμού 60.000 ευρώ, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Διαδίκτυο: Η ιστοσελίδα, το μέσο που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι δυνητικοί επισκέπτες για να οργανώσουν τα ταξίδια τους, προβάλει όλες τις πτυχές του τουριστικού προϊόντος της Κεφαλονιάς. Η κατασκευή του website ήταν το πρώτο και σημαντικότερο βήμα αφού έχει την δυνατότητα να προβάλει με λεπτομέρειες το τουριστικό προϊόν της Κεφαλλονιάς και θα λειτουργεί σαν σημείο αναφοράς για όλες τις άλλες ενέργειες προβολής. Το έτος 2019, θα λάβουν χώρα καμπάνιες και προωθητικές ενέργειες μέσω της ιστοσελίδας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

-Διαφήμιση: Θα πραγματοποιηθούν επιλεγμένες διαφημίσεις και καταχωρήσεις σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή ανάλογα με το τμήμα της αγοράς-στόχου και το είδος τουριστικού προϊόντος προωθείται κάθε φορά. Μεγαλύτερη δυναμική θα δοθεί σε ηλεκτρονική διαφήμιση.

-Έντυπο υλικό: Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπων όπως φυλλάδια, χάρτες, ειδικές εκδόσεις, αφίσες και ηλεκτρονικού υλικού προώθησης, τόσο για την κάλυψη των αναγκών της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις, όσο και για την εξυπηρέτηση και πληροφόρηση των τουριστών στην Κεφαλονιά.

-Διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων: Για την ενίσχυση της προβολής της Κεφαλονιάς, θα λάβουν χώρα συνέδρια, εκδηλώσεις και καλλιτεχνικά δρώμενα που προβάλλουν την εικόνα του νησιού μέσα από πρωτότυπες και καινοτόμες πρωτοβουλίες. Θα στηριχθούν και θα διοργανωθούν δράσεις σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, που αφορούν στην τέχνη, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τα προϊόντα με ονομασία προέλευσης, την επικοινωνία, τον πράσινο τουρισμό και οτιδήποτε άλλο κριθεί σημαντικό ως ενισχυτικό του τουριστικού προϊόντος για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

-Έρευνες-Μελέτες: Στο πλαίσιο παρακολούθησης και ελέγχου της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων προβολής και αναζητώντας στοιχεία τα οποία οδηγούν σε καλύτερες στρατηγικές για τα επόμενα έτη, θα διενεργούνται έρευνες αγοράς για την αποτύπωση του βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών, τον τρόπο και τα μέσα μέσω των οποίων επιλέγουν προορισμό διακοπών, τις συνήθειες τους και λοιπά στοιχεία συμπεριφοράς που επηρεάζουν τις επιλογές τους. Η έρευνα αυτή θα πρέπει να διενεργείται διαχρονικά προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα της σύγκρισης και της εξασφάλισης έγκυρων αξιόπιστων και χρήσιμων αποτελεσμάτων.

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι