Ο 12μηνος τουρισμός στόχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

09-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Την ανάδειξη με συνδυαστικό τρόπο της μεγάλης ποικιλίας των τουριστικών  πλεονεκτημάτων της Κεντρικής Μακεδονίας, ώστε να καθιερωθεί ως ενιαίος τουριστικός προορισμός δωδεκάμηνης διάρκειας, έχει ως στόχο το πρόγραμμα τουριστικής προβολής το οποίο ενέκρινε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για το 2019, προϋπολογισμού 500.000 ευρώ.  

Ο εν λόγω στόχος, αναμένεται να επιτευχθεί και μέσω της εδραίωσης της θέσης του τουριστικού προφίλ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις υπάρχουσες αγορές – στόχους, καθώς και της αναζήτησης νέων, αναδυόμενων αγορών.

Παράλληλα, προγραμματίζεται η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της αύξησης της υπεραξίας του συνολικού τουριστικού προϊόντος, μέσω δικτύωσης και νέων τεχνολογιών, καθώς και η ενίσχυση της συνεργατικής καινοτομίας και της διασύνδεσης του τουριστικού τομέα με τομείς ενδιαφέροντος όπως ο πολιτισμός, η υγεία, ο αθλητισμός, η αγροδιατροφή και οι μεταφορές.

Στο πλαίσιο των ενεργειών τουριστικής προβολής, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος με την ενίσχυση του αστικού και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και στην ενίσχυση θεματικών προϊόντων τουρισμού που θα οδηγήσουν στην αναγνωρισιμότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και την καθιέρωση τους στην Ελληνική, Ευρωπαϊκή αλλά και Παγκόσμια τουριστική αγορά.

Ειδικότερα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα προβεί μεταξύ άλλων στις εξής δράσεις τουριστικής προβολής:

-Διοργάνωση ειδικευμένων-στοχευμένων προγραμμάτων φιλοξενίας δημοσιογράφων και επαγγελματιών του χώρου του τουρισμού για την απόκτηση τουριστικών εμπειριών. Το πρόγραμμα των ταξιδιών εξοικείωσης θα είναι στοχευμένο και συναφές με τα ειδικά διαμορφωμένα θεματικά προϊόντα του προορισμού, ώστε οι επισκέπτες να αποκομίσουν τη μέγιστη δυνατή βιωματική εμπειρία από αυτά.

-Εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing και προώθηση του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες. Η στρατηγική marketing που θα επιλεγεί, μπορεί να περιλαμβάνει προβολή νέων διαδρομών, προώθηση νέων πτήσεων από το αεροδρόμιο Μακεδονία, καθώς και νέων αεροπορικών εταιριών.

-Προβολή του πολυποίκιλου τουριστικού αποθέματος της Κεντρικής Μακεδονίας σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού μέσω δράσεων, στις οποίες θα συμμετέχουν επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τομείς που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ, όπως ο πολιτισμός και η γαστρονομία.

-Βελτιστοποίηση, επικαιροποίηση και επανεκτύπωση του περιεχομένου του νέου τουριστικού οδηγού της Περιφέρειας και των χαρτών των περιοχών της.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό που θα προβάλουν τα τουριστικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειας με ενδεικτική θεματολογία την προώθηση και ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού, την προβολή του γαστρονομικού τουρισμού και της Μακεδονικής Κουζίνας στο εξωτερικό. Επίσης ο μαθητικός τουρισμός είναι μια μορφή θεματικού τουρισμού που θεωρείται από τις σημαντικότερες αναπτυσσόμενες τουριστικές αγορές και μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά στην τοπική οικονομία, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια χαμηλών τουριστικών περιόδων. Η Κεντρική Μακεδονία, με κέντρο τη Θεσσαλονίκη και την οδική διασύνδεσή της με τις υπόλοιπες Περιφερειακές της Ενότητες, προσφέρεται για την ανάπτυξη του μαθητικού τουρισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επισκέψεις μνημείων, αρχαιολογικών χώρων, μουσείων, αξιοθέατων, καθώς επίσης συμμετοχή σε πολιτιστικές εκδηλώσεις.

-Στρατηγική marketing και επικοινωνίας του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας για να προβληθούν στοχευμένα τα κύρια χαρακτηριστικά και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του. Η στρατηγική θα αποτυπωθεί και εφαρμοστεί ως ολοκληρωμένη καμπάνια δημοσίων σχέσεων, δημοσιότητας και ψηφιακής προβολής με στόχευση στο ελληνικό και διεθνές κοινό, τόσο σε επίπεδο ταξιδιωτών αλλά και επαγγελματιών του χώρου του τουρισμού.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»