Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Αθήνας το 2019

08-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών Αναπτυξιακή Α.Ε. ΟΤΑ αποφάσισε την υλοποίηση της δράσης Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από B2B και B2C κανάλια.

H ανωτέρω πράξη προϋπολογισμού σε 6.004.694,26 ευρώ, έχει ως στόχο την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών και δράσεων που θα καταστήσουν την Αθήνα μοναδικό προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας, μέσα από την προβολή και διάχυση της εικόνας της Αθήνας στο εξωτερικό, μέσα από συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις, την αναβάθμιση και ανάπτυξη του Δικτύου Υποδοχής και Εξυπηρέτησης Επισκεπτών, την οργάνωση ολοκληρωμένων προγραμμάτων φιλοξενίας φορέων του διεθνή τουριστικού κλάδου, τη διοργάνωση σεμιναρίων προβολής του προορισμού Αθήνα σε ξένους επισκέπτες καθώς και την διοργάνωση εκδηλώσεων.

Η εν λόγω πράξη περιλαμβάνει τέσσερα υποέργα:

-Εξειδικευμένες ενέργειες προώθησης και προβολής του προορισμού Αθήνα .

-Προμήθειες και εκτυπώσεις επικοινωνιακού υλικού.

- Διοργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης.

-Υλοποίηση καμπάνιας γενικής τουριστικής προβολής για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη

Στο πλαίσιο του πρώτου υποέργου  κρίνεται απαραίτητη η συμμετοχή του Δήμου Αθηναίων σε διεθνείς εκθέσεις και ομάδες εργασίας και συνέδρια του εξωτερικού με προοπτική να προβληθεί και ενισχυθεί η ταυτότητα της Αθήνας ως προορισμό και να διευκολυνθεί η επιτόπια γνωριμία και προβολή της Αθήνας.

Επιπλέον, προγραμματίζεται η διεξαγωγή συγκεκριμένου αριθμού Roadshows, σε στοχευμένους προορισμούς με υψηλή συγκέντρωση φορέων διοργάνωσης εκδηλώσεων, καθώς και ο σχεδιασμός και η διοργάνωση σεμιναρίων προβολής του προορισμού Αθήνα σε ξένους επισκέπτες. Συνολικά προβλέπεται η συμμετοχή σε 20 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, 8 διεθνή σεμινάρια ή και συνέδρια, καθώς και 4 roadshows στους 25 μήνες υλοποίησης του έργου.

Επιπροσθέτως, περιλαμβάνεται η αναβάθμιση και ανάπτυξη του Δικτύου Υποδοχής Εξυπηρέτησης Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων μέσω της παροχής γενικής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης επισκεπτών για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας. Παράλληλα,  θα ενισχυθεί και το πρόγραμμα εθελοντών για την προβολή της Αθήνας, το οποίο αφορά στην διεύρυνση και διαχείριση μίας ομάδας κατοίκων της πόλης, οι οποίοι εθελοντικά, μεταφέρουν την εμπειρία του «κατοίκου της πόλης» στους επισκέπτες, δείχνοντάς τους διάφορα σημεία και διαφορετικές γειτονιές της Αθήνας.

Το δεύτερο υποέργο  θα υλοποιηθεί μέσα από τη διαδικασία ανοικτού διεθνή διαγωνισμού και περιλαμβάνει όλο το έντυπο και προωθητικό επικοινωνιακό υλικό που θα χρειαστεί για τις ανάγκες υλοποίησης του έργου.

Το τρίτο υποέργο  αφορά στη διεξαγωγή προγραμμάτων φιλοξενίας, Fam Trips. Στόχος των Fam Trips είναι η καλύτερη γνωριμία-εξοικίωση των φορέων τουρισμού με το τουριστικό προϊόν προκειμένου να καταφέρουν να το προωθήσουν πιο αποτελεσματικά αλλά και να ανακαλύψουν συγκεκριμένες πτυχές ενδιαφέροντος του προορισμού. Συνολικά προβλέπεται η διεξαγωγή fam trips με συμμετοχή περίπου 110 ατόμων.

Τέλος, το τέταρτο υποέργο  αφορά στον σχεδιασμό και την εφαρμογή καμπάνιας για την προώθηση της ταυτότητας της Αθήνας, ως μία ζωντανή και αυθεντική πόλη, μέσω της διοργάνωσης εκδηλώσεων που αναδεικνύουν την ταυτότητα της πόλης.

 

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά