Ο Δήμος Βόλβης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019, το οποίο χαρακτηρίζεται από την έναρξη της οργανωμένης και συστηματικής προσπάθειας για την προσέλκυση ποιοτικότερου τουριστικού προϊόντος, μέσω του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που ήδη υλοποιείται.
Το εν λόγω πρόγραμμα βασίζεται σε 4 τομείς με επιμέρους άξονες: Διαφήμιση, Διαδίκτυο και νέες τεχνολογίες, υποδομές και έρευνες, συνεργασίες και προγράμματα.
Μεταξύ άλλων, οι ανωτέρω τομείς δράσης περιλαμβάνουν τα εξής:
-Λειτουργία περιπτέρων πληροφοριών σε Ασπροβάλτα, Νέα Βρασνά και Σταυρό κατά τη θερινή περίοδο, για την παροχή πληροφοριών και τη διάθεση έντυπου υλικού στους τουρίστες, καθώς και χώρος παροχής πληροφοριών σε ελληνικούς συνοριακούς σταθμούς.
-Δημιουργία ενημερωτικών πινακίδων σε δύο γλώσσες και τοποθέτησή τους σε επιλεγμένα αξιοθέατα, με προβολή τουριστικού χάρτη και πληροφοριών.
-Δημιουργία ενημερωτικού υλικού γενικού ή ειδικού χαρακτήρα, όπως έντυπα για τον φυσιολατρικό, ιαματικό, ιστορικό-λαογραφικό, θρησκευτικό και γαστρονομικό τουρισμό σε 4 με 8 γλώσσες και παραγωγή δίγλωσσων χαρτών.
-Διαφημιστική εκστρατεία σε μεγάλες Ελληνικές πόλεις όπως Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Σέρρες, Δράμα, Λαγκαδάς.
-Γαστρονομικές εκδηλώσεις όπως διοργάνωση γαστρονομικών ημερίδων στο εξωτερικό, σε παρουσιάσεις προϊόντων και έτοιμων γευμάτων.
- Λειτουργία ειδικής ιστοσελίδας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, όπου θα πληροφορούνται για τις κατάλληλες υποδομές προσβασιμότητας και υποδομής στα αξιοθέατα της περιοχής.
-Ιαματικός τουρισμός: Έρευνα για τη δυνατότητα αξιοποίησης των Ιαματικών Λουτρών Νέας Απολλωνίας σε προγράμματα προσέλκυσης συνταξιούχων από το εξωτερικό.
-Θρησκευτικός τουρισμός: Δράσεις προβολής του δήμου Βόλβης ως σημείου εισόδου στο Άγιο Όρος, προβολή τοπικών προσκυνημάτων σε ορθόδοξους Έλληνες και ξένους τουρίστες.
-Μελέτη για την περαιτέρω αξιοποίηση της λίμνης Βόλβης, ως τόπος για οικοτουρισμό, ορνιθοπαρατήρηση, ναυταθλητισμό και περιηγητικές δράσεις.
-Ψηφιακή αποτύπωση αξιοθέατων.
-Αρχείο Τουριστικών Δεδομένων: Δημιουργία ολοκληρωμένης βάσης δεδομένων για την ταυτότητα των τουριστών αλλά και της εικόνας του δήμου ως προορισμού σε γειτονικά μεγάλα αστικά κέντρα.
-Δημιουργία Σήματος τοπικών προϊόντων για τα καταστήματα που έρχονται σε επαφή με τουρίστες.
-Υλοποίηση δράσεων που απορρέουν από την εξελισσόμενη συμμετοχή του δήμου Βόλβης σε ευρωπαϊκά και διασυνοριακά τουριστικά προγράμματα.