Ψηφιακές εφαρμογές για την τουριστική προώθηση της Έδεσσας

06-01-19 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τη δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών για την ενοποίηση, προώθηση και προβολή του πολιτιστικού – τουριστικού προϊόντος της πόλης της Έδεσσας αποφάσισε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Κεντρική Μακεδονία 2014-2020.

Πρόκειται για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού ξεναγού που αναλόγως των επιλογών του χρήστη του, θα δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσει φυσικές ομορφιές και μνημεία της φύσης, όπως για παράδειγμα το φυσικό κάλλος των καταρρακτών, στοιχεία της οικονομικής και πολιτισμικής ιστορίας της πόλης, την αρχιτεκτονική και την ιστορία της πόλης , σημεία θρησκευτικού ενδιαφέροντος όπως είναι οι βυζαντινές εκκλησίες και οι ιερές μονές, τις επιχειρήσεις άμεσης αναφοράς στους επισκέπτες, ήτοι ξενοδοχεία, εστιατόρια, τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα, αλλά και τη σύγχρονη αγορά της πόλης.

Επίσης η εφαρμογή θα περιλαμβάνει χρηστικές πληροφορίες για δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, αθλητικούς χώρους, πάρκα και παιδικές χαρές και άλλα σημεία ενδιαφέροντος. Παράλληλα, η εφαρμογή θα κάνει χρήση της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας, θα υποστηρίζει πλοήγηση σε εσωτερικό και εξωτερικό χώρο και θα προσφέρει πληροφορίες που θα προβάλλονται πάνω στον πραγματικό κόσμο μέσω κειμένου, 3d αρχείων, εικόνων και βίντεο. Ο συνδυασμός με υπηρεσίες που εκμεταλλεύονται χωρικά δεδομένα, θα δίνει δυνατότητα πιο εξειδικευμένων εφαρμογών, όπως τουριστικών ή πολιτιστικών οδηγών, απευθείας πάνω στον περιβάλλοντα χώρο του σημείου. Η εφαρμογή θα εκτελείται σε κινητά τηλέφωνα και θα διατίθεται δωρεάν στους χρήστες.

Ένα καινοτομικό στοιχείο της εφαρμογής της εικονικής περιήγησης θα είναι η χρήση πανοραμικών βίντεο λήψεων 360 μοιρών σε σημεία ιδιαίτερου ενδιαφέροντος της πόλης (Καταρράκτες, Μύλοι, αρχαιολογικός χώρος Λόγγου, Βαρόσι, Βυζαντινή γέφυρα, κέντρο πόλης) , καθώς και μία έκδοση που θα υποστηρίζει Virtual Reality λειτουργίες .Θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή διαδραστικής εικονικής περιήγησης στο χώρο ενδιαφέροντος, όπου θα δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να περιηγείται σε εικονικά τρισδιάστατο χώρο κατά βούληση, όπως επίσης να πληροφορείται για τα αντικείμενα ενδιαφέροντος..

Η εφαρμογή θα προσφέρει παρουσίαση πληροφοριών από την κάμερα του κινητού τηλεφώνου, χωρίς να απαιτείται οπτική επαφή με το τεκμήριο, ενώ θα υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, με σκοπό την αποδοτική διαχείριση της πληροφορίας και την προβολή πολυγλωσσικού περιεχομένου, σε πρώτο στάδιο στα ελληνικά και στα αγγλικά. Οι εφαρμογές θα είναι επίσης διαθέσιμες μέσω διαδικτυακής πύλης, καθώς και από τα Google Play, Apple Store και θα υποστηρίζουν τα σύγχρονα λειτουργικά συστήματα των φορητών συσκευών Android και iOS.

Τέλος, η ανωτέρω δράση, προϋπολογισμού 114.400 ευρώ, υπολογίζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί έως τις 30 Νοεμβρίου 2020.

 

 

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή