To πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Χανίων για το 2019

14-12-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 ενέκρινε ο Δήμος Χανίων.

Τα Χανιά είναι ένας από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς διαθέτει ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον, αρχαιολογικούς χώρους , αξιοθέατα και μουσεία, πολιτιστική παράδοση, μοναδική γαστρονομία, παραλίες ιδιαίτερου φυσικού κάλους.

Η διατήρηση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των τουριστών επιβάλλει την ανάληψη καταλλήλων ενεργειών προβολής και προώθησης.

Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής των Χανίων για το έτος 2019 και η αύξηση της εισροής τουριστών στην περιοχή. Στόχος της συγκεκριμένης στρατηγικής προσέγγισης είναι να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο όλος ο τουριστικός πλούτος των Χανίων από ένα φάσμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων, ώστε το κάθε ένα να αντιστοιχεί σε μια ήδη δυναμική τουριστική αγορά.

Επιπλέον, προσδοκά στην επίτευξη επιπρόσθετων στόχων, όπως είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας και την αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών στον προορισμό “Χανιά”

Βασικοί Άξονες του Προγράμματος

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων και τεχνικών μέσων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των Χανίων, ενώ παράλληλα αξιοποιείται σαν κυρίαρχο στοιχείο η προβολή της πολιτισμικής και ιστορικής ταυτότητας του δήμου, συνδυάζοντας εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες συνθέτουν το παρόν τουριστικό προϊόν.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών προβολής του Δήμου Χανίων, αναλύοντας τους βασικούς άξονες σε επιμέρους ενότητες, με συγκεκριμένες δράσεις, έχοντας ως κύριο όχημα επικοινωνίας το brand name “Χανιά”, την παγκόσμια φήμη του νησιού αλλά και τις δυνατότητες πολλαπλών επιλογών που έχει ο κάθε επισκέπτης.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Δημιουργία έντυπου και ψηφιακού υλικού προβολής του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Χανίων.

-Βελτίωση και προώθηση της ψηφιακής εφαρμογής τουριστικής πληροφόρησης και εμπλουτισμός τουριστικής διαδικτυακής πύλης  του Δήμου Χανίων.

-Πληροφοριακή σήμανση αξιοθέατων και μνημείων του Δήμου Χανίων.

-Ξεναγήσεις ομάδων στοχεύοντας στην καλύτερη γνωριμία με την περιοχή, όπως για παράδειγμα με την Παλιά Πόλη των Χανίων αλλά και με άλλα σημεία υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος .

-Δημιουργία πολιτιστικού και εορταστικού στίγματος για τον Δήμο Χανίων για τις γιορτές των Χριστουγέννων, δράση που  στοχεύει στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της τουριστικής εκμετάλλευσης μεγαλύτερου χρόνου εκτός της προβλεπόμενης , αξιοποιώντας εκδηλώσεις που διαδραματίζονται την περίοδο αυτή.

-Δράσεις διείσδυσης σε νέες τουριστικές αγορές.

Στην εν λόγω δράση περιλαμβάνεται η τουριστική προβολή και διαφήμιση του Δήμου Χανίων, η μεγιστοποίηση των περιθωρίων ανάπτυξης εναλλακτικών ειδών τουρισμού με απώτερο στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η επικοινωνία προς τους ενδιαφερόμενους των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ενδοχώρας και παράλληλα η ανάδειξη τοπικών προϊόντων, σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης της διαχεόμενης ωφέλειας προς τη μεγαλύτερη δυνατή μερίδα της τοπικής κοινωνίας.

Στόχος της δράσης είναι η ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και η ανάπτυξη των νέων segment της τουριστικής αγοράς που θα απευθύνονται σε target group ποιοτικού τουρισμού μεσαίων και υψηλών εισοδημάτων και παράλληλα θα βοηθάει στη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

- Η σηματοδότηση φυσιολατρικών και ειδικών διαδρομών στις περιοχές Ακρωτηρίου, Βενιζέλου, Θερίσσου, Κεραμειών, Σούδας, Νέας Κυδωνίας και Χανίων. Η σύντομη περιγραφή και ελκυστική απεικόνιση των κυριότερων τουριστικού ενδιαφέροντος σημείων που βρίσκονται εντός των γεωγραφικών ορίων του Δήμου Χανίων, ώστε μέσω του υλικού αυτού να παρέχεται στον εν δυνάμει επισκέπτη το απαραίτητο ερέθισμα που θα το οδηγεί να τα επισκεφθεί.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων