Οργανισμός Διαχείρισης μάρκετινγκ προορισμού στο Β.Αιγαίο

06-12-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

To υπουργείο Οικονομίας έδωσε το πράσινο φως για την ένταξη προς  χρηματοδότηση του έργου δημιουργίας ενός Οργανισμού Διαχείρισης μάρκετινγκ προορισμού (DMO) για την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

Το έργο εντάσσεται στο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Ειδικού Σκοπού για το Βόρειο Αιγαίο 2017-2020 (Εθνικοί Πόροι ΠΔΕ). Ο προτεινόμενος προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 723.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την εκπόνηση εξειδικευμένων μελετών όπως μελέτη για την στρατηγική του τουρισμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και μελέτη διαχείρισης κρίσεων στον τουρισμό. Επίσης, θα χρησιμοποιηθούν μελέτες branding που έχουν εκπονηθεί από την Περιφέρεια και τους Δήμους των νησιών.

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι