Οι Λειψοί στις εκθέσεις WTM και Philoxenia

19-11-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Δυναμικό «παρών» έδωσε ο Δήμος Λειψών στις Εκθέσεις Τουρισμού, World Travel Market και Philoxenia σε Λονδίνο και Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα. «Εγκαταλείπουμε το πρότυπο της απλής εντυποδιανομής. Στόχος μας είναι να μεταδώσουμε στους επαγγελματίες και το ταξιδιωτικό κοινό τη «Στάση Ζωής» και «Points of View», τα νέα κεντρικά μας συνθήματα που συνοδεύουν κάθε ενέργεια προβολής των Λειψών σε Ελλάδα και εξωτερικό», εξηγεί ο Δήμαρχος Λειψών κ. Φώτης Μάγγος. 

Αξιοποιώντας τη δυνατότητα εκθεσιακής συμμετοχής που παρέχει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η συγκροτημένη προσπάθεια ξεκίνησε κατά το διεθνές εκθεσιακό τριήμερο 5-7 Νοεμβρίου στο Λονδίνο, που με προκαθορισμένες επαγγελματικές επαφές σε συνεννόηση με την εταιρία Τουριστικού Marketing Remake, ο Δήμος Λειψών στόχευσε σε δημοσιογράφους ή bloggers που εξειδικεύονται στις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού καθώς και σε ταξιδιωτικά γραφεία που μπορούν να βοηθήσουν στην «εκπαίδευση» των ταξιδιωτών στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των Λειψών, μέσα από τη δημιουργία περιεχομένου και όχι μόνο με ανάρτηση κάποιων τυποποιημένων πακέτων. 

Επιπλέον, έντονη ήταν η ανταπόκριση του κοινού και των πρακτόρων που επισκέφθηκαν το περίπτερο του Δήμου Λειψών κατά την διάρκεια της έκθεσης Philoxenia, το διάστημα 9-11 Νοεμβρίου 2018. Με την ενεργό εκπροσώπηση του προορισμού από τους κ.κ. Ελευθέριο Μάγγο, Κωνσταντίνο Μπουράκη και Βούλα Κάβουρα, «οι Λειψοί έγιναν ο πόλος έλξης  δεκάδων εν δυνάμει επισκεπτών μας που ήδη έχουν γίνει δέκτες των προσπαθειών προβολής του Δήμου στην Ελλάδα, από τις αρχές του χρόνου,» σχολίασε ο κ. Μπουράκης μετά το τέλος της έκθεσης. Μεταξύ άλλων, το περίπτερο επισκέφθηκαν επώνυμοι φίλοι του μαγευτικού προορισμού όπως ο δημοφιλής παρουσιαστής κ. Γιάννης Σερβετάς που ανανέωσε το ραντεβού με τους φιλόξενους εκπροσώπους του Δήμου το καλοκαίρι, στο νησί της θέας Καλυψούς. 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι