Η Αθήνα γίνεται «έξυπνη πόλη»

18-11-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών Αναπτυξιακή Α.Ε., υλοποιεί τη δράση ανάπτυξης και αξιοποίησης διαδικτυακών εργαλείων και ψηφιακού περιεχομένου για την προώθηση του προορισμού «Αθήνα» στο πλαίσιο του προγράμματος της Έξυπνης Πόλης.

Η δράση, προϋπολογισμού 908.000 ευρώ,  αφορά στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη και αξιοποίηση των διαδικτυακών εργαλείων που προωθούν την Αθήνα ως προορισμό, για κατοίκους, επισκέπτες και εν γένει προς κάθε ενδιαφερόμενο. Πρόκειται για μεταφορά καλής πρακτικής που ακολουθούν διεθνείς προορισμοί, όπως το Άμστερνταμ, το Βερολίνο, η Βαρκελώνη και η Λισαβόνα. Πρόκειται για έναν στρατηγικό στόχο στο πλαίσιο του τουρισμού πόλεων, άλλως city break και ειδικότερα την ανάδειξη της Αθήνας ως προορισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Στο πλαίσιο της δράσης,  θα αναπτυχθεί τεχνολογική πλατφόρμα φιλοξενίας ψηφιακού περιεχομένου για χρήση τόσο από προσωπικούς υπολογιστές όσο και από κινητές συσκευές, με στόχο την προβολή, προώθηση και ανάδειξη των θεματικών εμπειριών που μπορεί να αποκομίσει ένας επισκέπτης στην πόλη, όπως πολιτισμός, γαστρονομία, αθλητισμός, καινοτομία, των γειτονιών της Αθήνας, των ειδικών μορφών θεματικού τουρισμού, όπως συνεδριακού, γαστρονομικού, τουρισμού πόλεων, πολιτιστικού και της ποιότητας ζωής στην πόλη.

Στρατηγικός στόχος του έργου, είναι η προώθηση και ανάδειξη όλων των πτυχών της ζωής στην Αθήνα, υπό την οπτική του προορισμού τόσο για τους πολίτες, όσο και για τους επισκέπτες και τους επαγγελματίες. Το ψηφιακό περιεχόμενο που θα ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα και θα επικαιροποιείται συνεχώς, αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στην ολιστική ανάδειξη της ταυτότητας της Αθήνας ως προορισμό, στην ενίσχυση της εμπειρίας του επισκέπτη στην πόλη και στην ενημέρωση του κοινού για τα δρώμενα στην πόλη.

Ταυτόχρονα, αυτό το περιεχόμενο θα αναπτύσσεται και για προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τέλος, τα εργαλεία που θα δημιουργηθούν για την επίτευξη του ανωτέρω στόχου, του οποίου η ολοκλήρωση υπολογίζεται στις 30 Σεπτεμβρίου του 2020, είναι η ανάπτυξη και εξέλιξη της ψηφιακής πλατφόρμας προβολής της Αθήνας, η ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου, η οργάνωση και η διαχείριση της δράσης.

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι