Η Χίος είναι ένας τουριστικός προορισμός με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης, καθώς διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως είναι η ιστορία, το φυσικό περιβάλλον, οι αρχαιολογικοί χώροι, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, η γαστρονομία, η πολιτιστική παράδοση και οι παραλίες της. Στο πλαίσιο υλοποίησης του εγκεκριμένου ετήσιου σχεδίου δράσης τουριστικής προβολής Δήμου Χίου 2018, ο δήμος ενέκρινε την υλοποίηση ενεργειών προβολής στην Πολωνία.
Η Πολωνία αποτελεί μια ανερχόμενη τουριστική αγορά για τη Χίο, με την οποία το καλοκαίρι του 2018 υπήρξε για πρώτη φορά απευθείας αεροπορική σύνδεση. Σύμφωνα με στοιχεία της Πολιτικής Αεροπορίας (Κρατικός Αερολιμένας Χίου) κατά το διάστημα από τον Μάιο 2018 έως και τον Σεπτέμβριο 2018 αφίχθηκαν στο αεροδρόμιο της Χίου 1.676 επιβάτες από την Πολωνία.
Προκειμένου να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της Χίου στο κοινό της Πολωνίας και κατά συνέπεια η αύξηση του μεριδίου αγοράς στην τουριστική αγορά της συγκεκριμένης χώρας, ο θα υλοποιήσει ένα πρόγραμμα προβολής το οποίο θα επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά που κάνουν τη Χίο ελκυστική σαν τουριστικό προορισμό αλλά και τις εκδηλώσεις που προσελκύουν επισκέπτες.
Η προβολή θα γίνει σε τρεις από τις μεγαλύτερες πόλεις της Πολωνίας, τη Βαρσοβία, το Γκντάνσκ, και το Κατοβίτσε, ενώ η ανάθεση της εργασίας, προϋπολογισμού 15.000 ευρώ, θα γίνει σε εταιρεία, η οποία να γνωρίζει επαρκώς την τουριστική αγορά της συγκεκριμένης χώρας.