Πώς θα κινηθεί η τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου το 2019

08-11-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου διαμόρφωσε τις βασικές δράσεις στις οποίες θα στηριχθεί το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019.

Οι δράσεις που δρομολογούνται, μεταξύ άλλων, αφορούν στα εξής:

-Παραγωγή διαφημιστικών videos της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος και των προορισμών της περιφέρειας. Το video υλικό που θα δημιουργηθεί, θα αναδεικνύει με μοντέρνα εικαστική και σύγχρονη τεχνική επεξεργασία τη μοναδικότητα και αυθεντικότητα του προορισμού μέσα από την προβολή χαρακτηριστικών σημείων, θεματικών αξόνων του τουριστικού προϊόντος, στιγμών και εμπειριών καλοκαιριών διακοπών και προορισμών.

-Δημιουργία τράπεζας φωτογραφικού υλικού με  φωτογράφιση σε επιλεγμένα σημεία- προορισμούς. Η θεματολογία της φωτογράφισης βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως αποτυπώνονται στο Marketing Plan της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

- Παραγωγή Videos για τις ανάγκες προβολής της προσεχούς τουριστικής περιόδου  από υπάρχουσες τράπεζες και πηγές πλάνων με εικαστική επιμέλεια.

-Εικαστική και δομική αναβάθμιση του τουριστικού Portal της περιφέρειας με στόχο την ανάδειξη της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας ως κεντρικό όχημα ψηφιακών δράσεων προώθησης του τουριστικού προϊόντος, την ανταπόκριση στις νέες ψηφιακές συνήθειες και συμπεριφορές των χρηστών, την αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων, των σχεδιαστικών τάσεων και του περιεχομένου.

 -Σχεδιασμός και ανάπτυξη του Blog της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

-Δημιουργική απεικόνιση, creative brand story telling. Η στρατηγική περιεχομένου εφαρμόζεται με τη δημιουργία ιστοριών -τίτλος και ιστορία εμπειρίας- με στόχο την ανάδειξη του κάθε προορισμού και των εμπειριών που προσφέρει χρησιμοποιώντας ως όχημα την πλατφόρμα επικοινωνίας “Aegean Islands. Like no Other”. Τα μηνύματα, αναπτύσσονται στο ύφος και τη στρατηγική περιεχομένου που θα καθοριστεί από τις ανάγκες της καμπάνιας, και αποτυπώνονται δημιουργικά για περαιτέρω ανάδειξη των προορισμών.

-Επικαιροποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με στόχο την ενίσχυση της κοινότητας, την ανάδειξη του νέου concept, την προώθηση περιεχομένου και την διάδοση των μηνυμάτων προβολής στη ψηφιακή κοινότητα.

-Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου δημοσιότητας

-Πλάνο προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε διεθνούς, εθνικής και τοπικής εμβέλειας ΜΜΕ με ιδιαίτερη βαρύτητα στην προβολή μέσω ΜΜΕ μεγάλης διείσδυσης στην παγκόσμια τουριστική αγορά όπως το CNN, το BBC, το Travel Channel.

- Εκπόνηση μελετών τουριστικής κίνησης και προφίλ τουριστών.

-Ενέργειες Προώθησης B2B.

- Εκπόνηση μελέτης ανάλυσης της ψηφιακής φήμης, μέσα από ειδικές πλατφόρμες μέτρησης, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών καθώς και την παροχή στοιχείων αντίληψης του κοινού στόχος για την αξία των brands.

-Φιλοξενίες ξένων και Ελλήνων ταξιδιωτικών συντακτών καθώς και εκπροσώπων από Tour Operators.

-Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators.

-Δράσεις προώθησης όλων των θεματικών δράσεων της περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. σε συνεργασία με ξένους τουριστικούς πράκτορες και Tour Operators με καταχωρήσεις στους επίσημους καταλόγους προορισμών.

-Δημιουργία και εκτύπωση έντυπου προωθητικού υλικού όλων των θεματικών δράσεων της περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. για τη διανομή του σε τουριστικές εκθέσεις.

-Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις , αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις.

διαβάστε ακόμα

Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας