Τρισδιάστατη ταινία για τoν τουρισμό στα Μετέωρα

05-11-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τη δημιουργία τρισδιάστατης στερεοσκόπισης (3D) ταινίας για τον τουρισμό στα Μετέωρα αποφάσισε ο δήμος, εγκρίνοντας παράλληλα τη διενέργεια  προσεχούς συνοπτικού διαγωνισμού για την υλοποίηση της ανωτέρω πράξης, προϋπολογισμού 24.800 ευρώ.

Τα 3d video έχουν στόχο να παρουσιάζουν τον προορισμό σε δυνητικούς επισκέπτες, καλλιεργώντας το ενδιαφέρον τους να επισκεφθούν τα τουριστικά αξιοθέατα της περιοχής και να προγραμματίσουν τις διακοπές τους, σύμφωνα και με τις δραστηριότητες και τοποθεσίες που προτείνονται στις κινηματογραφήσεις.

Για τη στόχευση στις παραπάνω ομάδες τουριστικών επισκεπτών, το αντίστοιχο υλικό των video του προορισμού, θα είναι διαθέσιμο στα μεγαλύτερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσα από ειδικά «κανάλια» και δημοφιλείς πλατφόρμες.

Τα επιλεγμένα σημεία που θα κινηματογραφηθούν, θα αποδοθούν σε περιβάλλον τρισδιάστατης στερεοσκοπικής (3D) ταινίας, μεταφέροντας έτσι τον επισκέπτη νοερά, στο αντίστοιχο σημείο που θέλει να επισκεφτεί.

Η κινηματογράφηση θα περιλαμβάνει σημεία ενδιαφέροντος, όπως περιοχές φυσικού κάλλους, αξιοθέατα, θεματικές διαδρομές, τοποθεσίες αρχαιολογικού, ιστορικού, θρησκευτικού ή αρχιτεκτονικού ενδιαφέροντος, δραστηριότητες υπαίθρου, τοπικές γιορτές, ήθη και έθιμα που καταγράφουν τον πολιτισμό και ιδιαίτερη κουλτούρα του προορισμού. Σημαντικό στοιχείο της δημιουργίας του παραπάνω περιεχομένου, είναι η καταγραφή όλων των τουριστικών και πολιτιστικών σημείων του προορισμού, έτσι ώστε το φάσμα της πληροφορίας που θα απολαμβάνει εμπειρικά ο επισκέπτης, να είναι ευρύτατο, ολοκληρωμένο, επίκαιρο και επιστημονικά τεκμηριωμένο.

Οι γλώσσες που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι η ελληνική και Αγγλική, ενώ υπάρχει δυνατότητα επεξεργασίας και για τρίτη γλώσσα, όπως π.χ. η ρωσική. Η επιλογή της αφηγηματικής προσέγγισης του ντοκιμαντέρ, θα παράγει ιδιαίτερα γοητευτικά κινηματογραφικά κείμενα, τα οποία θα προσφέρουν μια ισχυρή αίσθηση αυθεντικότητας. Τέλος, σημαντικό ρόλο παίζει πάντα η λυρική ερμηνεία της, πραγματικότητας και της μετάδοσης της πληροφορίας, καθώς αυτή είναι που δημιουργεί ένα κλίμα, μια «ατμόσφαιρα» στο θεατή.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»