Οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής το φθινόπωρο

18-10-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Εξαιρετικά ήταν τα αποτελέσματα για την Περιφέρεια Αττικής από τη συμμετοχή στο φετινό 6ο Travel Trade Athens που διοργάνωσε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών (Athens Convention & Visitors Bureau - ACVB).

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει ενεργά τα τελευταία χρόνια στη διοργάνωση του Travel Trade Athens, και μάλιστα φέτος με πολύ δυναμικό και αποτελεσματικό τρόπο που προκάλεσε ζωηρό ενδιαφέρον στη διεθνή τουριστική αγορά, εισάγοντας στο πρόγραμμα της διοργάνωσης δράσεις τουριστικής προβολής και εξοικείωσης των buyers με ολόκληρη την Αττική.

Τα στελέχη και οι συνεργάτες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποίησαν 30 περίπου προγραμματισμένες συναντήσεις B2B με επιλεγμένους tour operators και μεγάλους διεθνείς προμηθευτές από όλες τις σημαντικές αγορές στον κόσμο. (HelmsBriscoe, TripAdvisor, Booking.com, Expedia, CITTours, Europamundo.κ.λπ.), προβάλλοντας την Αττική ως ένα πολυδιάστατο σύνολο ελκυστικών και συναρπαστικών ταξιδιωτικών προϊόντων.

Η πολυμορφία των τουριστικών εμπειριών και η ευρύτατη γκάμα δραστηριοτήτων για τους επισκέπτες της Αττικής εξέπληξε ευχάριστα όλους τους επαγγελματίες που έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για συνεργασίες με τις ενώσεις τουριστικών επιχειρηματιών εντός της Αττικής (ΕΞΑΑΑ, ΕΝΟΑΑ, κ.λπ.).

Στη φετινή διοργάνωση του 6ου Travel Trade Athens, περισσότεροι από 100 εκπρόσωποι διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων συναντήθηκαν με επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά τουρισμού, πραγματοποιώντας τουλάχιστον 3.000 συναντήσεις. Σε όλους τους συμμετέχοντες, δόθηκε κατάλληλο ψηφιακό ενημερωτικό υλικό, καθώς και χρηστικές πληροφορίες για τους συλλογικούς φορείς που προσφέρουν τουριστικές υπηρεσίες στην Αττική, επιτυγχάνοντας έτσι την απαιτούμενη διασύνδεση τους με την ελληνική αγορά.

Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής, σε συνεργασία με την ΕΑΤΑ, σχεδίασε και υλοποίησε την διοργάνωση τριών σημαντικών ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) στην Ανατολική, Δυτική και Νότια Αττική, προβάλλοντας, αντίστοιχα, τρία διαφορετικά θεματικά προϊόντα, με εξαιρετικά αποτελέσματα και μεγάλη συμμετοχή από τους διεθνείς  τουριστικούς οίκους (buyers).

Συγκεκριμένα, στο ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) για την προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού της Αττικής, οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την περιήγηση - από ξηράς και θαλάσσης - στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, καθώς και από την ξενάγηση που ακολούθησε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού εξοικείωσης με θέμα τον οινο-γαστρονομικό τουρισμό της Αττικής, οι συμμετέχοντες ξεναγήθηκαν στο κτήμα και στις εγκαταστάσεις βιοκλιματικού οινοποιείου στο Μαρκόπουλο Αττικής, και απόλαυσαν ετικέτες κρασιού που έχουν βραβευθεί διεθνώς.

Τέλος, στο fam trip για τον πολιτιστικό τουρισμό στην Αττική, οι ξένοι buyers, μέσω της διαδρομής της αρχαίας Ιεράς Οδού, επισκέφθηκαν την πόλη της Ελευσίνας, τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της, ενώ παρακολούθησαν την παρουσίαση από τους ιθύνοντες της "Ελευσίνα 2021 – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης", της δημιουργικής και συμμετοχικής διαδικασίας rebranding της πόλης, μετά την ανάληψη του θεσμού.

Η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, κα Ελένη Δημοπούλου, η οποία απηύθυνε χαιρετισμό κατά το δείπνο καλωσορίσματος του Travel Trade Athens την Κυριακή 7 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, δήλωσε για την παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στο 6ο Travel Trade Athens: «Οι συνέργειες ανάμεσα στον Α' και Β' βαθμό Αυτοδιοίκησης για την προβολή της Αθήνας, αλλά και όλης της Αττικής έχουν θεαματικά πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τουριστική ανάπτυξή της, είναι αναγκαίες όσο ποτέ στον τουρισμό και δίνουν το παράδειγμα της διάχυσης καλών πρακτικών».

Το διάστημα αυτό και μέχρι το τέλος του έτους 2018, η Π.Α. θα έχει την προσοχή της στραμμένη στην διοργάνωση ταξιδιού φιλοξενίας στην Αττική περίπου 50 ξένων δημοσιογράφων και τουριστικών γραφείων, στην συμμετοχή σε δυο σημαντικές διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού στην WTM στο Λονδίνο και στην Philoxenia Θεσσαλονίκη 2018, καθώς και στην διοργάνωση μιας περιοδείας (roadshow) στο Βέλγιο και στην Ολλανδία, για την παρουσίαση των πολλαπλών τουριστικών δυνατοτήτων της σε τουριστικούς επαγγελματίες των Κάτω Χωρών.

Η συνεργασία επίσης των εντεταλμένων Περιφερειακών Συμβούλων, για τον Αθλητισμό του κου Σπ. Πάντζα και Τουρισμού, της κας Ελ. Δημοπούλου, με τον ΣΕΓΑΣ, έχει ως αποτέλεσμα να φιλοξενηθούν και ξεναγηθούν στην Αττική και να συμμετέχουν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο του Νοεμβρίου σημαντικοί παράγοντες του παγκόσμιου αθλητισμού.

Πολλές ακόμα προγραμματισμένες δράσεις υλοποιούνται στο πλαίσιο της συνεργασίας της Π.Α με τους συλλογικούς φορείς τουρισμού και σύντομα θα υπάρχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ