Στην ανάληψη πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και ψηφιακού περιεχομένου στο πλαίσιο του προγράμματος για την τουριστική προώθηση της Αθήνας προχωρά η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών.
Για την ανάδειξη της Αθήνας ως προορισμό και την αντιμετώπιση της εποχικότητας, η αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων είναι καθοριστικής σημασίας, στρατηγική που ακολουθούν και όλοι οι ευρωπαϊκοί προορισμοί, όπως το Άμστερνταμ, το Βερολίνο, η Βαρκελώνη και η Λισαβόνα. Πρόκειται για έναν στρατηγικό στόχο στο πλαίσιο του τουρισμού πόλεων (city break) και ειδικότερα την ανάδειξη της Αθήνας ως προορισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Σύμφωνα με την ΕΑΤΑ η παρέμβαση συνάδει πλήρως τόσο με την Εθνική Ψηφιακή Πολιτική 2014-2021, και σε όσα προβλέπονται για τη ριζική αναθεώρηση του τρόπου παροχής Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δημοσίου, όσο και στην Στρατηγική για την προώθηση και προβολή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού 2017-2018. Επίσης, Η Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε. έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Δράσης Προβολής και Προώθησης της Αθήνας 2018-2020, το οποίο προβλέπει την υλοποίηση παρεμβάσεων που κινούνται σε 2 άξονες:
1. Διαδικτυακή αναβάθμιση του ψηφιακού οδηγού της πόλης
2. Πρόγραμμα προώθησης του προορισμού “Αθήνα”.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα, που απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, όπως επισκέπτες αλλά και πολίτες της Αθήνας, έχει ως στόχο την αναβάθμιση μιας λειτουργίας δημόσιου χαρακτήρα με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των τελικών χρηστών. Παράλληλα, επιτυγχάνεται η προβολή της πόλης της Αθήνας, τόσο με την αναβάθμιση τεχνικών χαρακτηριστικών όσο και την παραγωγή εύχρηστου, προσβάσιμου, δυναμικού και αξιόπιστου ψηφιακού περιεχομένου, φιλικό προς κάθε χρήστη.