Δράσεις τουριστικής προβολής σε Σπάρτη, Μυλοπόταμο και Πλατανιά

09-10-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε δράσεις τουριστικής προβολής προβαίνουν οι δήμοι Σπάρτης, Μυλοποτάμου και Πλατανιά.

Ειδικότερα, ο δήμος Σπάρτης γνωμοδότησε θετικά για την τοποθέτηση περιπτέρου Τουριστικής Πληροφόρησης σε κοινόχρηστο χώρο , καθώς οι τεχνικές προδιαγραφές είναι σύμφωνες με τους κανονισμούς χρήσης των κοινόχρηστων χώρων και δεν υπάρχουν επιπτώσεις για την αισθητική της πόλης και την κυκλοφορία των πεζών.

Παράλληλα, ο δήμος Μυλοποτάμου κατακύρωσε τον διαγωνισμό της Γενικής Υπηρεσίας «Στρατηγικό και επιχειρησιακό σχέδιο ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης και προβολής του Δήμου Μυλοποτάμου» προϋπολογισμού 74.000 ευρώ, στην εταιρεία που κατέθεσε την πιο συμφέρουσα προσφορά, ήτοι ποσό ύψους 66.588 ευρώ με ΦΠΑ.

Τέλος, ο δήμος Πλατανιά ενέκρινε την τεχνική έκθεση τη δράση τουριστικής προβολής «Εκτύπωση θεματικών Εντύπων για την Τουριστική Προβολή του Δήμου Πλατανιά», έναντι ποσού 3.174,40 ευρώ με ΦΠΑ.

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές