Βόρεια Κυνουρία: Τουριστικό brandname «Παράλιο Άστρος»

20-09-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με κύριο όχημα επικοινωνίας το δυνατό brandname «Παράλιο Άστρος» προχωρά στην υλοποίηση του προγράμματος τουριστικής προβολής του ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας, το οποιο στοχεύει στην ανάδειξη του συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

Προσδοκία των ιθυνόντων του τόπου, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εφόσον η περιοχή αποτελεί έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό με δυνατότητες πολλαπλών επιλογών για τους τουρίστες. Για το σκοπό αυτό, ο δήμος προβαίνει στην προσέλκυση νέων αγορών και συγκεκριμένα στη στόχευση σε κοινά διαφορετικής γεωγραφίας ή κοινωνικοοικονομικής τάξης και σε κοινά με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα,  για την αποφόρτιση της υψηλής τουριστικής περιόδου.

Ως επιπρόσθετο μέσο προβολής και προώθησης των τουριστικών επιλογών της Βόρειας Κυνουρίας,  ο δήμος αποφάσισε τη θέσπιση βραβείων Καλών Πρακτικών στον Τουρισμό και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε σχέση με τον τουρισμό της περιοχής, προκειμένου να επιβραβεύσει τους καλούς πρεσβευτές του τουρισμού. Τα εν λόγω βραβεία, θα καλύπτουν επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, ενώ η απονομή τους θα γίνεται σε ειδική τελετή, στην οποία θα είναι προσκεκλημένα μέσα μαζικής ενημέρωσης της Ελλάδας και του εξωτερικού, εξασφαλίζοντας την κατάλληλη δημοσιότητα.

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google