Δήμος Νεμέας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

15-07-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Νεμέας ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα  μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

-Ενοικίαση Ηλεκτρονικού Τουριστικού Οδηγού. Πρόκειται για μια πλατφόρμα για συσκευές με android και IOS  , που έχει ως στόχο να αποτελέσει τον επίσημο ψηφιακό τουριστικό οδηγό για τον Δήμο Νεμέας, εφόσον το οπτικοακουστικό υλικό  είναι ουσιώδες για την προβολή κάθε προορισμού. Τόσο στα εργαλεία της παραδοσιακής διαφήμισης, όσο και στα νέα ψηφιακά εργαλεία (διαδίκτυο, ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) το κατάλληλο τεχνικά, καλαίσθητο και ελκυστικό οπτικοακουστικό υλικό, είναι το «κλειδί» για την αποτελεσματική προώθηση του μηνύματός .Επιπλέον, οι φορείς οφείλουν να λάβουν υπόψη τους ότι το διαδίκτυο, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο του σύγχρονου μάρκετινγκ, απαιτεί ειδική προσέγγιση, η οποία διαφοροποιείται από τις παραδοσιακές πρακτικές.

-Φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Δημοσιογράφων. Αποφασίστηκε η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

-Διοργάνωση ημερίδων και εκδηλώσεων. Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή ενός τόπου, επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού εγκρίθηκε από το δήμο η πρόβλεψη κονδυλίου για τη συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, αναρρίχηση κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας.

-Παραγωγή – Δημιουργία Υλικού/ Press Kit

Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, videos, μακέτες εντύπων, οδηγοί κ.λ.π.) και είτε θα γίνουν επανεκτυπώσεις με κάποιες μικρές αλλαγές και προσθήκες, είτε θα παραχθούν από την αρχή νέα υλικά, όπως είναι για παράδειγμα χάρτες σε σύγχρονη και σε ηλεκτρονική μορφή.

Στο νέο υλικό θα υπάρχει όσο το δυνατό ισορροπημένη παρουσίαση των προορισμών και των προσφερόμενων προϊόντων, καθώς και αναγραφή της ιστοσελίδας, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο από το οποίο θα μπορεί να αντλεί περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος. Το έντυπο θα διανέμεται σε όλα τα καταστήματα , οινοποιεία και εκθέσεις.

Τέλος, ειδική μορφή αυτού του υλικού θα ενσωματωθεί σε ειδική συσκευασία  usb  ώστε να χρησιμοποιηθεί ως press kit.

-Δημιουργία Ανάλυσης και Σχεδίου Μάρκετινγκ

Ανάθεση για τη δημιουργία Ανάλυσης και Σχεδίου Μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος του προορισμού, δημιουργική στρατηγική και master plan προώθησης του Δήμου Νεμέας .

Αντικείμενο του έργου θα είναι η εξέταση και η ανάλυση των ακόλουθων ζητημάτων :

-Ανάλυση μάρκετινγκ με βάση τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού, μετά και από την αναγνώριση και ανάλυση των τουριστικών υποδομών και δυνατοτήτων του προορισμού.

-Συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και πρότασης αξίας για το προϊόν.

-Ανάλυση των κυριότερων ισχυρών και αδύναμων σημείων του προορισμού

-Ανάλυση που αποσκοπεί στην διαπίστωση τυχόν αδυναμιών ώστε να προταθούν λύσεις που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας για το προϊόν, ώστε να ξεχωρίζει από ανταγωνιστικά προϊόντα/προορισμούς και να προσελκύει τα κατάλληλα κοινά στόχους.

-Ορισμός των ελκυστικότερων αγορών στόχων και τμημάτων αγοράς, με βάση την προσδοκώμενη κερδοφορία και σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων του προορισμού σχεδιασμός και προσδιορισμός επικοινωνιακών και προωθητικών ενεργειών

- Η παρουσίαση των θεματικών και εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού, τους στόχους και την ελκυστικότητα του τμήματος αγοράς που απευθύνονται.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων