Οι Λειψοί προβάλλονται στην Ελληνική αγορά

25-06-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε νέα πρότυπα κινείται πλέον ο Δήμος Λειψών για την ανάδειξη του προορισμού στην Ελληνική αγορά, με τη βοήθεια ειδικών σε θέματα Τουρισμού και προβολής. Οι εξωτικές παραλίες με τα γαλαζοπράσινα νερά, η σύνδεση με τη Θεά Καλυψώ και τις περιπέτειες του Οδυσσέα, η γεωγραφική ποικιλομορφία με τα 24 νησάκια, οι τοπικές νοστιμιές, ο ποιοτικός κόσμος των Λειψών και η δίψα για εξερεύνηση, πρωταγωνιστούν σε μία καμπάνια με τέσσερις θεματικές εκδοχές που δικαίως αναρωτιέται στο τέλος, «Εσύ θα λείπεις;». 

Η αύρα που εκπέμπουν οι Λειψοί είναι «Στάση Ζωής», όπως ακριβώς είναι και το κεντρικό σύνθημα της νέας καμπάνιας που στόχο έχει να μυήσει τους Έλληνες Τουρίστες σε μία αυθεντική προσέγγιση διακοπών με ποιοτικά κριτήρια που θα τους μείνει αξέχαστη σε όλη τους τη ζωή. Το νέο Τουριστικό λογότυπο αποτυπώνει με μοντέρνο τρόπο το πολυδιάστατο Τουριστικό «προϊόν», τις φυσικές ομορφιές, την οινο-γαστρονομία, τις δραστηριότητες και την παράδοση.   

Η καμπάνια κατέγραψε ιδιαίτερη επιτυχία μέσα από δύο στοχευμένες δράσεις. Στα τέλη Μαΐου και για μία εβδομάδα το AVENUE Mall στο Μαρούσι, ένα από τα δημοφιλέστερα Malls της Αθήνας, «ντύθηκε» στα εξωτικά χρώματα των Λειψών με εντυπωσιακά banners και αφίσες σε κάθε σημείο του, ενώ οι εκπρόσωποι του Δήμου υποδέχονταν τον κόσμο μέσα στο πρωτότυπο Τουριστικό περίπτερο που θύμιζε νησιώτικο χωριουδάκι με γραφικά σπιτάκια και πρόσφεραν τοπικά εδέσματα και  ενημερωτικό υλικό. Ακολούθησε ειδική και πολύ σημαντική προβολή στο Μετρό Αθηνών για δύο εβδομάδες.

Οι Λειψοί ως «Στάση Ζωής», φιλοξενήθηκαν σε 18 σταθμούς στο Μετρό Αθήνας, με δεκάδες χιλιάδες διερχόμενους επιβάτες σε καθημερινή βάση να έλκονται από το εξωτικό νησί. «Προχωράμε οργανωμένα με στόχο τη μεγαλύτερη διείσδυση των Λειψών στην Ελληνική αγορά που ανέκαθεν μας εμπιστευόταν και μας τιμούσε. Εφέτος δημιουργούμε καλύτερες προϋποθέσεις με ευνοϊκότερους όρους πρόσβασης στο νησί, με την προσθήκη νέων ακτοπλοϊκών συνδέσεων. Ταυτόχρονα, δρομολογούμε δράσεις για την προσέγγιση αγορών ενδιαφέροντος του εξωτερικού ώστε η Στάση Ζωής μας να αποκτήσει νέους και περισσότερους φίλους εντός και εκτός των συνόρων», δηλώνει ο Δήμαρχος Λειψών κ. Φώτης Μάγγος που πρωτίστως ευχαρίστησε τους επαγγελματίες και όλους τους εθελοντές του νησιού που στήριξαν τις δράσεις του Δήμου μέχρι σήμερα. 

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»