Περιφέρεια Πελοποννήσου: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την τουριστική προβολή

24-06-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου προέβη σε πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων με τίτλο «Τουριστική Προβολή Θεματικών Μορφών Τουρισμού - Πολιτιστικού / Φυσικού Αποθέματος – Συμμετοχή σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις – Διενέργεια Στοχευμένων Δράσεων Διαφημιστικής Καμπάνιας».

Οι παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν, θα πρέπει να στοχεύουν στα εξής:

-Σε προωθητικές ενέργειες τόσο σε ξένες αγορές, όσο και στην εγχώρια αγορά η οποία είναι σημαντική για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, δεδομένου του κορεσμού που έχει επέλθει σε ανταγωνιστικούς προορισμούς της χώρας,

-Στη διερεύνηση των τουριστικών ροών σε επιμέρους προορισμούς της Περιφέρειας, προκειμένου να προσδιορισθεί ο βαθμός αειφορίας του προορισμού, για προγραμματισμό συγκεκριμένων δράσεων,

-Προωθητικές ενέργειες σε α) προϊόντα και υπηρεσίες θεματικού τουρισμού που αυξάνουν τη μέση δαπάνη σε σχέση με την εμπειρία «Ήλιος και Θάλασσα» η οποία κατατάσσεται πρώτη στις προτιμήσεις των επισκεπτών της Περιφέρειας, και β) σε αγορές και κοινά με υψηλή μέση δαπάνη,

-Προωθητικές ενέργειες για την περεταίρω ενίσχυση προορισμών θεματικού τουρισμού (πχ αναρριχητικός τουρισμός, περιπατητικός τουρισμός, φυσιολατρικός τουρισμός, χειμερινός τουρισμός) και επιμέρους προορισμών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου με χαμηλή μέση πληρότητα – επισκεψιμότητα,

-Στην ενίσχυση της συνεργασίας με αεροπορικές εταιρείες για την προώθηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού,

-Στην ενίσχυση της Αρχαίας Ιστορίας ως ταξιδιωτική εμπειρία στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αυτής,

-Στην ισορροπία ανάμεσα στην ηλεκτρονική και συμβατική καμπάνια προώθησης προορισμού, ενίσχυση των ψηφιακών καναλιών προώθησης (instagram), παρουσία σε διεθνή γεγονότα που συμμετέχουν tour operators ως κύρια πηγή επιρροής επιλογής προορισμού.

Οι θεματικοί στόχοι της Πρόσκλησης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

-      Τη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος και προώθηση της αποδοτικής χρήσης των πόρων

-      Την προβολή σε Εθνικά και Διεθνή ΜΜΕ

-      Την τουριστική προβολή θεματικών μορφών τουρισμού-πολιτιστικού/φυσικού αποθέματος, τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, τη διενέργεια στοχευμένων δράσεων διαφημιστικής καμπάνιας.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 1.500.000 ευρώ. Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων, είναι η 9η Ιουλίου και ώρα 14.00’.

 

διαβάστε ακόμα

Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη