H Kάρπαθος προβάλλεται διεθνώς και εντυπωσιάζει

21-06-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

«Από τη θεωρία στην πράξη» είναι η φράση που αντανακλά τις συστηματικές προσπάθειες που καταβάλει η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου, όπως άλλωστε έγινε αισθητό μετά τον πρόσφατο απολογισμό δράσεων της Επιτροπής.

Το Σάββατο, 9 Ιουνίου παρουσιάστηκε στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου από τα διευθυντικά στελέχη της εταιρίας το σύνολο  των στοχευμένων ενεργειών που έχουν υλοποιηθεί προς το παρόν σε Ελλάδα και εξωτερικό με παρουσιάσεις προορισμού σε Ευρώπη και Ασία, στρατηγικές συνεργασίες με Tour Operators και αεροπορικές εταιρίες του εξωτερικού, πλήθος δημοσιογραφικών ταξιδιών και δημοσιευμάτων σε Ελληνικά αλλά και διεθνή ΜΜΕ όπως το CNN και το Euronews, και οργανωμένες εκθεσιακές συμμετοχές σε πολλές αγορές ενδιαφέροντος με ορατά αποτελέσματα.

Ακολούθησαν τα συμπεράσματα από έρευνα ικανοποίησης Τουριστών αλλά και πρωτοποριακή ειδική ανάλυση αντίληψης και συναισθημάτων των Τουριστών για τον προορισμό η οποία αποκάλυψε και στατιστικά πλέον, την ικανότητα του παραδεισένιου προορισμού να εκπλήσσει τον επισκέπτη και έθεσε τις βάσεις για το νέο κεντρικό σύνθημα «Surprise Paradise» που θα συνοδεύει όλες τις δράσεις προβολής της Καρπάθου καθώς και το διαφημιστικό slogan «Wonderful Original World» ή αλλιώς «WOW!» που θα εφαρμοστεί σε προωθητικές ενέργειες.

Στο πλαίσιο του απολογισμού που έφερε ικανοποίηση στους επαγγελματίες και εκπροσώπους φορέων του νησιού που παρευρέθηκαν, έγιναν εκτενείς αναφορές στις πρωτοβουλίες της Επιτροπής Τουρισμού να δημιουργήσει και να αναδείξει δύο νέα Τουριστικά «προϊόντα», τον Περιπατητικό Τουρισμό και τον Ορνιθοτουρισμό, μέσα από επιτυχείς ενέργειες και συνεργασίες με καταξιωμένους ειδικούς του χώρου. 

Αναφορικά με το πνεύμα δημιουργικότητας και παραγωγικότητας που διέπει την Επιτροπή, δεν είναι τυχαίο εξάλλου, πως η παρουσίαση έλαβε χώρα μετά από 2 στοχευμένα δημοσιογραφικά ταξίδια που είχαν ολοκληρωθεί μόλις προ ολίγων ημερών, σε συνεννόηση με την εταιρία συμβούλων του Δήμου με έμφαση στην αρχαιολογία- ιστορία και τον περιπατητικό Τουρισμό και τη φυσιολατρία.

Ταυτόχρονα με την παρουσίαση, βρισκόταν σε εξέλιξη πολύ σημαντικό ταξίδι εξοικείωσης του προορισμού με πολυμελή αποστολή κορυφαίων Γερμανών δημοσιογράφων που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Καρπάθου και η Marketing Greece την περίοδο 8-12 Ιουνίου, έπειτα από συνεννόηση με τον πρόεδρο της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου κ. Μιχάλη Λυτού. Η ομάδα με τους εκλεκτούς συμμετέχοντες που αρθρογραφούν σε πλήθος καθιερωμένων Γερμανικών, εντύπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ είχε την ευκαιρία μέσα από ένα γεμάτο πρόγραμμα περιηγήσεων και επισκέψεων που οργάνωσε ο Δήμος, να ανακαλύψει όλους εκείνους τους λόγους που καθιστούν την Κάρπαθο… «Surprise Paradise», όπως οι παραλίες απαράμιλλου φυσικού κάλλους, η «ζωντανή» παράδοση, η μυστηριακή κουλτούρα και ιστορία και η ξεχωριστή τοπική κουζίνα.  

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού