Ψηφιακή καμπάνια της Αθήνας με βιωματικές εμπειρίες

14-06-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ψηφιακή καμπάνια για την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό που παρουσιάζει βιωματικές εμπειρίες σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard® ξεκίνησε ο δήμος Αθηναίων, μέσα από το Athens Tourism Partnership, ενώνοντας τις δυνάμεις του με την Mastercard, μια από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στο χώρο των πληρωμών, παγκοσμίως.

Την καμπάνια, που εστιάζει στη γαλλική αγορά, παρουσίασαν σήμερα ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, η Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα της Mastercard, κυρία Άσπα Παλημέρη και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), κ. Αλέξης Γαληνός.   

Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων ανέλαβε πριν από δύο χρόνια την πρωτοβουλία να φέρει κοντά κορυφαίους φορείς του τουρισμού, όπως η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, σε μια πρωτοποριακή σύμπραξη μεταξύ μιας δημόσιας αρχής και ιδιωτικών επιχειρήσεων, που με την υποστήριξη της Marketing Greece έθεσε ως στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή καθιέρωσή της ως κορυφαίου city break προορισμού στη νότια Ευρώπη. Η συνεργασία με την Mastercard  εγκαινιάζει το επόμενο μεγάλο βήμα για το Athens Tourism Partnership που προβλέπει τη διεύρυνσή του με τη συμμετοχή ισχυρών φορέων, ιδρυμάτων και εταιρειών που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

Αθήνα, κορυφαίος προορισμός city break

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, τόνισε:

«Φιλοσοφία μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσα από το Athens Tourism Partnership είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών, γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό, ενώ μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Πλέον κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά στην προσπάθειά μας να γίνει η πόλη μας ο κορυφαίος προορισμός στην ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, καλωσορίζουμε τη συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία, όπως η Mastercard που έχει αποδείξει στην πράξη το  συστηματικό ενδιαφέρον της για την Αθήνα».

Η Country Manager της Mastercardγια Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα κυρία  Άσπα Παλημέρη, υπογράμμισε: «Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με το δήμο Αθηναίων. Πρωτοβουλίες σαν και αυτή και συμπράξεις με δημόσιους φορείς είναι στο DNA της Mastercard, παγκοσμίως. Στόχος είναι να δημιουργούμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους κατόχους καρτών μας και να τους φέρνουμε κοντά σε αυτά που αγαπούν. Με αυτή την καμπάνια θέτουμε την Αθήνα και την προβολή της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημιουργώντας εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όσους επιλέξουν να τις ζήσουν.»

Τονίζεται ότι η καμπάνια, που ξεκίνησε στην αγορά της Γαλλίας, με τίτλο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders», προωθεί τρείς βιωματικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στην πόλη μέσω των οποίων, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα την Αθήνα και τα κρυμμένα μυστικά της. Οι τρείς εμπειρίες, που σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την συνεργασία αυτή, εμπνέονται από την Φιλοσοφία, τη Γαστρονομία και τη Κλασσική Αθήνα και αφορούν σε θεματικές ξεναγήσεις με έντονα διαδραστικά στοιχεία, που αναδεικνύουν την Αθήνα μέσα από μία διαφορετική σκοπιά και δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να βιώσουν στιγμές ανεκτίμητης αξίας.

180613_visual_1

Δείτε το σχετικό βίντεο... 

διαβάστε ακόμα

Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία