Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Διαδικτυακη προβολή σε Ελλάδα και Ρουμανία

10-06-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, δια της Διεύθυνσης Ανάπτυξης ΠΕ Έβρου, η υλοποίηση της δράσης με τίτλο «Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο: δράσεις προώθησης σε χώρες στόχους» και συγκεκριμένα στην Ελλάδα και τη Ρουμανία.

Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης, είναι η ανάπτυξη υλικού και η διαδικτυακή προβολή της περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, ώστε να επέλθει αύξηση του τουριστικού ρεύματος της περιοχή και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής προβολής με τη σχεδίαση δίγλωσσων banners και native adsσε ποικίλες διαστάσεις, για διαδικτυακή προβολή.

Τα banners αυτά θα πρέπει δημιουργηθούν ακολουθώντας την κεντρική ιδέα της καμπάνιας “Atrue living experience”. Το φωτογραφικό υλικό που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να είναι σχετικό με το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν και να ανταποκρίνεται σε προδιαγραφές υψηλής ποιότητας και ανάλυσης με στόχο να «τραβά» την προσοχή του χρήστη.

-Δημιουργία, διαχείριση και βελτιστοποίηση καμπανιών pay per click

Πρωταρχικός στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι η προσέλκυση συγκεκριμένου κοινού και διοχέτευση αυτού στην επίσημη ιστοσελίδα της περιφέρειας, με στόχο την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας. Οι καμπάνιες θα βασίζονται σε δύο άξονες, δηλαδή σε καμπάνιες τύπου Google Ads (native ads & banners) και σε ταξιδιωτικούς ιστοτόπους (TripAdvisor).

-Καμπάνιες Google Ads

Σημαντικός κρίνεται επίσης και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση καμπάνιας για διαφήμιση  μέσω των Google Adwords, στην Ελλάδα και στη Ρουμανία, εφόσον αποτελούν ένα βασικό εργαλείο του μάρκετινγκ που υποστηρίζει τη διαδικτυακή προβολή με χρήση banners και native ads. Παράλληλα, θα επιλεγούν ομάδες διαφημίσεων που θα συνδεθούν με την συγκεκριμένη καμπάνια και επιλογή κατάλληλων λέξεων – κλειδιών.

-Καμπάνιες TripAdvisor

Το TripAdvisor αποτελεί τον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό ιστότοπο παγκοσμίως, που βοηθά τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, αξιοθέατα και εστιατόρια για κάθε τους ταξίδι. Για τους λόγους αυτούς, θα δημιουργηθεί, παραμετροποιηθεί και βελτιστοποιηθεί η καμπάνια, ώστε να εντοπίζει την τοποθεσία των δυνητικών επισκεπτών και να προσδιορίζει τα δημογραφικά τους στοιχεία.

Προς τούτο, υπάρχουν δύο διακριτά κοινά, χρήστες οι οποίοι βρίσκονται στη χώρα καταγωγής τους, οπότε η στόχευσή τους πραγματοποιείται στη Google και το TripAdvisor με βάση την IP της συσκευής με την οποία περιηγείται ο χρήστης στο διαδίκτυο και οι Ρουμάνοι χρήστες που βρίσκονται στην Ελλάδα, οπότε η στόχευση πραγματοποιείται με βάση την IP της συσκευής με την οποία περιηγείται ο χρήστης στο διαδίκτυο και μιλάει τη ρουμανική γλώσσα, όπως αυτή αναγνωρίζεται στο Google profile του.

Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης, είναι η ανάπτυξη υλικού και η διαδικτυακή προβολή της περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, ώστε να επέλθει αύξηση του τουριστικού ρεύματος της περιοχή.

διαβάστε ακόμα

Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα