Πάρος: Τουριστικό μάρκετινγκ με εικονική πραγματικότητα

08-06-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (VR-360) εξοπλίζεται ο Δήμος Πάρου , στο πλαίσιο της εφαρμογής  σύγχρονων μεθόδων μάρκετινγκ. Ήδη ολοκληρώθηκε η διαδικασία των εικονολήψεων  στο νησί και αναμένεται η σχετική επεξεργασία και η εφαρμογή του συστήματος για χρήση σε εκθέσεις και παρουσιάσεις.

Πρόκειται για το αμεσότερο «εργαλείο» που χρησιμοποιεί η τουριστική βιομηχανία για την  αποτελεσματικότερη προσέγγιση των αγορών και την αύξηση του τουρισμού .   Οι μεγαλύτεροι τουριστικοί οργανισμοί στον κόσμο, αλυσίδες ξενοδοχείων και τουριστικοί προορισμοί ήδη χρησιμοποιούν την τεχνολογία VR.   Στα πλεονεκτήματα της νέας αυτής μεθόδου μάρκετινγκ είναι ότι ο καταναλωτής «δοκιμάζει πριν αγοράσει» την υπηρεσία, έχει δηλαδή την δυνατότητα «εμπειρικά» να αποφασίσει για τις διακοπές του. 

Από τις πλατφόρμες που μπορεί να προβληθεί το τελικό προϊόν VR 360, είναι:

• Youtube

• Vimeo

• Facebook

• Ως Link από οποιαδήποτε ιστοσελίδα

• Offline . Η προβολή του video μπορεί να γίνει σε:

• Γυαλιά Προβολής των 360-VR videos (Oculus Samsung, Oculus Rift, Google Cardboard, κλπ)

• PC/ Mac

• Tablet Smartphone SmartTV 

Η νέα τεχνολογία βρίσκει εφαρμογή κυρίως στον κλάδο του τουρισμού, με το 71% των ατόμων που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα, να απαντούν ότι θα αποφάσιζαν για τις διακοπές τους μέσω της εμπειρίας VR.   

Αξιοποιείται σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, Προωθητικές Ενέργειες, Παρουσιάσεις σε Τουριστικούς Οργανισμούς και Ταξιδιωτικά Γραφεία, Επιχειρηματικές Συναντήσεις Συνεντεύξεις Τύπου κλπ.

Η εφαρμογή γίνεται από την εταιρία NORTH EVENTS σε συνεργασία με την MTC GROUP για λογαριασμό του Δήμου Πάρου που για μια ακόμα φορά πρωτοπορεί στις σύγχρονες μεθόδους προβολής.

Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος του νησιού κ. Μάρκος Κωβαίος τόνισε: «Προχωράμε με σταθερά αλλά, ταυτόχρονα, γρήγορα βήματα για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας. Έχουμε πετύχει σημαντικά πράγματα και εργαζόμαστε συστηματικά για ακόμα περισσότερα. Είμαστε ευτυχείς που οι αγορές ανταποκρίνονται θετικά . Αυτό οφείλεται στη δυναμική ομάδα του Δήμου μας , τη δραστήρια Τουριστική Επιτροπή, τους επαγγελματίες που είναι στο πλευρό μας, αλλά και στην αγαστή συνεργασία με την εταιρία συμβούλων μας που με το έργο της όλα αυτά τα χρόνια απέδειξε ότι η στόχευση  έχει αξία όταν  συμβαδίζει με την στοχοπροσήλωση. Διαφορετικά, αυτό που μένει είναι αποσπασματικές κινήσεις με αμφίβολα αποτελέσματα».

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5