Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Δράσεις προβολής φυσικής κληρονομιάς, πολιτισμού και τουρισμού

17-05-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προσδοκώντας να ευθυγραμμίζεται και να ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ, αποφάσισε την υλοποίηση του έργου  «Δράσεις προβολής φυσικής κληρονομιάς, πολιτισμού και τουρισμού», προϋπολογισμού 1,486,000 ευρώ με ΦΠΑ.

Ως ημερομηνία έναρξης της υλοποίησης ορίστηκε η  1η Ιουνίου 2018, ενώ η λήξη της θα λάβει χώρα στις 30 Ιουνίου 2021.

Μέσω της εν λόγω δράσης, στόχος είναι η αποτελεσματική προβολή των πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα στα νησιά της περιφέρειας και ιδιαίτερα αυτών που μπορούν να συμβάλλουν στην άμβλυνση της εποχικότητας της τουριστικής σεζόν, εφόσον διοργανώνονται σε περιόδους χαμηλής τουριστικής ροής.

Αναλυτικότερα, η εν λόγω δράση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (βίντεο και φωτογραφικό υλικό) για τις ανάγκες τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Τα βίντεο που θα δημιουργηθούν, θα αναδεικνύουν με μοντέρνα εικαστική και σύγχρονη επεξεργασία το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας και θα προβάλουν χαρακτηριστικά σημεία, θεματικούς άξονες, στιγμές και εμπειρίες καλοκαιρινών διακοπών και προορισμών. Ενδεικτικά προβλέπεται ο σχεδιασμός και η παραγωγή τουλάχιστον τριών διαφημιστικών βίντεο σε επίπεδο περιφέρειας και περιφερειακών ενοτήτων Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα (full και short versions) καθώς και αντίστοιχα θεματικά βίντεο για τον αθλητικό τουρισμό, τον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό και τη γαστρονομία. Επίσης το φωτογραφικό υλικό σε επιλεγμένα σημεία και προορισμούς, θα εμπλουτίσει την τράπεζα φωτογραφικού υλικού της περιφέρειας.

-Πλάνο προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στα ΜΜΕ. Θα υλοποιηθούν δράσεις προβολής σε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και έντυπα μέσα με βάση συγκεκριμένο πρόγραμμα επικοινωνίας προβάλλοντας την Περιφέρεια ως σημαντικό τουριστικό προορισμό.

-Διαχείριση και προβολή της ψηφιακής ταυτότητας και καμπάνιας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Στόχος είναι η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και η εικαστική και λειτουργική αναβάθμιση και διαχείριση του portal της περιφέρειας, ο σχεδιασμός η ανάπτυξη και η διαχείριση blog, η ανάπτυξη και διαχείριση λογαριασμών της Περιφέρειας σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η προβολή σε ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα και τέλος η υλοποίηση δράσεων δημιουργικής απεικόνισης.

 

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες