Παρουσίαση της Καρπάθου στη Γερμανία

25-04-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε η παρουσίαση της Κάρπαθου από τον κ Νικόλαο Φαρμακίδη, μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου σε δεκάδες επαγγελματίες της Γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας σε Ντύσελντορφ και Μόναχο τη Δευτέρα 16 και 23 Απριλίου διαδοχικά, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης του ενισχυμένου προγράμματος πτήσεων της έγκριτης αεροπορικής εταιρίας Germania Airlines σε Ελληνικούς προορισμούς, που εφέτος δραστηριοποιείται ακόμη πιο δυναμικά στην Ελλάδα, παρέχοντας περισσότερες πτήσεις και ενσωματώνοντας νέες περιοχές.

Στα Ελληνικά εστιατόρια «Τοξότης» και « Ήλιος» και παρουσία σημαντικών Τουριστικών παραγόντων όπως εκπροσώπων της αεροπορικής εταιρίας και των αεροδρομίων των δύο πόλεων, πάνω από 80 ταξιδιωτικοί πράκτορες  συνολικά, είχαν την ευκαιρία να μεταφερθούν νοερά στην Ελλάδα, μέσα από εικόνες, παρουσιάσεις,  video και  αυθεντικές γεύσεις. Μεταξύ άλλων, έμφαση δόθηκε στο 2ο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων που προστίθεται πλέον στο πρόγραμμα της Germania. 

Στην παρουσίαση του προορισμού, τα γραφικά χωριά, οι 75 και άνω, εξωτικές παραλίες του νησιού, η πλούσια γαστρονομία, το εύρος δραστηριοτήτων και ο «ζωντανός» πολιτισμός της Κάρπαθου εντυπωσίασαν τους συμμετέχοντες οι οποίοι φάνηκαν να συμφωνούν απόλυτα με το νέο κεντρικό σύνθημα του προορισμού, «Karpathos: Surprise Paradise» που έκανε την επίσημη πρώτη εμφάνιση του, με την ευκαιρία των εκδηλώσεων. Οι μικρές και μεγάλες εκπλήξεις συνθέτουν έναν παράδεισο που προξενεί επιφωνήματα θαυμασμού στους επισκέπτες. Για το λόγο αυτό, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και το διαφημιστικό slogan «WOW!», το οποίο αναλύεται σε «Wonderful Original World!» και θα συνοδεύει δράσεις προβολής της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου.

Ο κ. Φαρμακίδης ολοκλήρωσε τις παρουσιάσεις με δύο σύγχρονες προτάσεις,  το νέο εξειδικευμένο «προϊόν» - «Karpathian Paths» για την ανάδειξη των μονοπατιών του νησιού και τη μοντέρνα εφαρμογή «Karpathos Travel Guide»,  μέσω της οποίας ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να εξοικειωθεί με τον προορισμό και τις πολλαπλές διαστάσεις του. Στο τέλος των παρουσιάσεων, κληρώθηκαν ταξίδια στους συμμετέχοντες πράκτορες, διανεμήθηκε ενημερωτικό υλικό ενώ τυχεροί εκ των παρευρισκομένων απόλαυσαν δώρα, προσφορά των επιχειρηματιών του νησιού, κ.κ. Μαρίας Αλεξανδρόπουλου, Πάνου Μαύρου και Εύης Λαχανά. 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»