Ο Δήμος Καλαμάτας παρουσίασε το ετήσιο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής, στο οποίο μεταξύ άλλων δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη του city break τουρισμού και στην προσβασιμότητα των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Ειδικότερα, για την επίτευξη του του city break τουρισμού, ο Δήμος Καλαμάτας προβαίνει στη δημιουργία ενός περιεκτικού χρονολογίου – ημερολογίου εκδηλώσεων, σε ηλεκτρονική μορφή, σε συνεργασία με άλλους φορείς όπως: Φάρις , Αθλητικό Φορέα Δήμου, εκκλησία, επιχειρήσεις, αθλητικούς και πολιτιστικούς για την καταγραφή και αποτύπωση όλων των ετησίως επαναλαμβανόμενων αλλά και έκτακτων δρώμενων. Το ημερολόγιο αυτό θα περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα εκδηλώσεων όπως μουσική, θέατρο, εικαστικές εκθέσεις, φεστιβάλ, πολιτιστικά δρώμενα, θρησκευτικές εκδηλώσεις και αθλητικές διοργανώσεις. Η ενέργεια αυτή θα βοηθήσει πολύ την ανάπτυξη του city break τουρισμού και θα τονώσει την περιοχή σε εποχές χαμηλής επισκεψιμότητας.
Παράλληλα, ο δήμος προβαίνει στη δημιουργία εντύπου με ειδικό περιεχόμενο για τον προσβάσιμο τουρισμό. Θα εντοπιστούν και θα καταγραφούν τα αξιοθέατα, μουσεία και λοιπά σημεία ενδιαφέροντος στην Καλαμάτα, που είναι προσβάσιμα σε άτομα με ειδικές ανάγκες και κινητικά προβλήματα.
Επιπροσθέτως, ιδιαίτερα σημαντικές θεωρούνται οι περαιτέρω ενέργειες για την ανάδειξη της προσβασιμότητας και του «προσβάσιμου τουρισμού για όλους» . Στην πόλη της Καλαμάτας, έχουν ήδη γίνει αρκετά βήματα στον τομέα της προσβασιμότητας, τόσο στον αστικό ιστό όπως για παράδειγμα δημιουργία πεζοδρομίων με οδηγούς όδευσης τυφλών, ειδικές ράμπες για εμποδιζόμενα άτομα , όσο και στην παράκτια ζώνη με seatrac, WC και ράμπες, ναυαγοσώστες. Συνεπώς η Καλαμάτα μπορεί να αναδειχθεί σε ένα τουριστικό προορισμό προσβάσιμο για όλους, τον οποίο μπορούν με περισσότερη ευκολία να επισκεφθούν τουρίστες με προβλήματα όρασης ή κινητικά, ηλικιωμένοι με μειωμένη κινητικότητα και μητέρες με παιδικά καρότσια.
Τέλος, ο δήμος Καλαμάτας ενέκρινε τη δημιουργία προωθητικού spot το οποίο θα βασίζεται σε μία κατάλληλη και καλαίσθητη σεναριακή ιδέα. Θα προβάλλεται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε επιλεγμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης και μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της πόλης της Καλαμάτας.